Незважаючи на карантин, Агенція регіонального розвитку Рівненської області не припиняла своєї роботи. Більшість заходів були втілені у форматі онлайн.
За словами директора Агенції регіонального розвитку Олександра Процюка, у першому півріччі достатньо вдало відбулися навчання для підприємців, онлайн форум «Економіка та інвестиції у громадах», стратегічні сесії Рівненського меблевого кластеру. У результаті були напрацьовані ідеї щодо підвищення конкурентоспроможності регіональної економіки.
Також Агенція долучилася до важливих промоційних заходів в області. А це – розробка нової концепції «Рівненщини туристичної», візуалізація матеріалів до презентації «Велике будівництво» – Національної програми Президента України, що втілюється на Рівненщині. Окрім того, до успіхів Агенції можна зарахувати й представлення потенціалу області на польському форумі «Європа-Україна» у Жешуві.
— Агенція долучається до усіх іміджевих заходів, що проводяться в області. Головна мета – це зробити Рівненщину більш впізнаваною на загальноукраїнському та закордонному рівнях. Також організація консультує менеджерів ОТГ, підприємців, співпрацює з різними експертами. У результаті генеруються ідеї, розробляються бізнес-проекти. Важливий внесок Агенція зробила у розробку Стратегії Рівненщини. В цілому її робота спрямована на стимулювання регіонального розвитку, — зазначив заступник голови ОДА Сергій Гемберг.
Разом з тим, Олександр Процюк поділився планами до кінця року. В першу чергу – це облаштування проектного офісу. Це потрібно для розробки масштабних проектів регіонального розвитку, для проходження експертиз, обговорень з фаховими менеджерами.
Також Агенція напрацює ідеї стосовно своєї самоокупності. Адже наразі вона є неприбутковою організацією. Працюватимуть і над дослідженням підприємницького середовища, створенням платформи органічної області та багато іншого.
Читайте також: Верховна Рада обрала голову НБУ
Читайте також: За добу на Рівненщині виявили +30 хворих на Covid-19
Читайте також: У Рівненському районі згорів автомобіль