Для належного забезпечення прав громадян у сфері державної реєстрації актів цивільного стану, у період карантину розширено перелік послуг, які можна там отримати, зокрема:
– Дозволений розгляд заяв про отримання повторно свідоцтв та витягів з Державного реєстру актів цивільного стану громадян про: народження, укладання шлюбу, розірвання шлюбу, зміну імені, смерть.
– Дозволена видача документів про державну реєстрацію актів цивільного стану, які надійшли від компетентних органів іноземних держав.
– Дозволене проведення державної реєстрації зміни імені на підставі документів, поданих до карантинних заходів, та вручення відповідного документа.
– Дозволений розгляд заяв і документів, поданих до карантинних заходів, про внесення змін до актових записів цивільного стану, їх поновлення, та вручення заявнику відповідного документу.
Розширення спектру наданих відділами ДРАЦС послуг дозволяє громадянам отримати доступ до послуг, на які був запит на час карантину.
Водночас, при безпосередньому прийомі громадян, працівники відділів ДРАЦС зобов’язані дотримуватися вимог постанови Кабміну від 11.03.2020 №211 «Про запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої короновірусом SARS-CoV-2», та рекомендації МОЗ щодо застосування профілактичних заходів.
Читайте також: На Рівненщині п’ятеро людей покінчили життя самогубством
Читайте також: Кількість хворих на Covid-19 в Україні – 12331
Читайте також: Рівняни просять про відновлення постачання гарячої води на період карантину