Чи заповнять вулиці Рівного новомодні електробайки? Ризики і міфи

Чи заповнять вулиці Рівного новомодні електробайки? Ризики і міфи
0
Чи заповнять вулиці Рівного новомодні електробайки? Ризики і міфи

Світ із нетерпінням чекає на нові різновиди "транспорту майбутнього". Але деякі прогресивні транспортні засоби вже захоплюють наші дороги. Екологічні, стрімкі, комфортні електровелосипеди стають новим трендом особистого транспорту.

Вибрати велосипед - означає вибрати друга. Незалежно від того, де ви збираєтесь на ньому їздити в горах чи по місту, або ж просто на роботу. Вибір велосипеда - рівносильний вибору автівки. Електробайки цілком відповідають тенденціям розвитку прогресивного індивідуального транспорту. Вони безпечні для екології, економічні, корисні для підтримки гарної фізичної форми. До того ж, чим більше людей користуються таким засобом пересування, тим менше заторів на дорогах. Саме час дізнатись більше про цей актуальний засіб пересування. 

Швидкість на двох колесах

Як показує статистика, цьогоріч попит на електротранспорт сягнув рекордної позначки. Особливо цим відзначились у Європі, але українці також поступово приєднуються до спілки поціновувачів "енергійного" транспорту. Від класичних велосипедів ці пристрої відрізняються наявністю додаткового обладнання. Це, зокрема, електричний двигун, акумулятор, а контролер. Електричні деталі потрібні насамперед для допомоги велосипедисту. 

Кому і для чого може знадобитися електровелосипед? 

Ну, електричні залізні "коні" мають ті ж самі плюси, що і звичайні, включаючи економію коштів (адже вам не потрібна ліцензія та страховка), поліпшення здоров`я і спілкуання з широким колом однодумців. 
Перевага електричних велосипедів перш за все полягає у ефективності підйомів на пагорби або у русі назустріч сильному вітру.Додаткова рушійна сила підвищує його практичність та універсальність. 
Наприклад, якщо ви страждаєте на біль у колінах або астму, викликаний тренуваннями, тоді електровелосипеди здатні вдихнути нове для вас життя у велоспорт.
Цей транспорт не зрівняється з автомобілем чи мопедом, адже ніщо не зрівняється з освіжаючим почуттям їзди на велосипеді. Тож власник такого байку може дістатись до роботи, залишившись свіжим та енергійним. 

Якщо ви вирішили все ж таки придбати це "чудо" техніки, лишається питання - як вдало вибрати модель. Типове рішення - пристрій, який нагадує традиційний велосипед. Двигун найчастіше розташовується на колесі. 
Цікавим варіантом можуть бути байки з посиленою рамою та широкими покришками. Такі моделі себе найкраще показують на нерівних дорогах. А от компактні моделі згодяться для пересування містом на невеликі відстані. Такий мініатюрний велосипед можна перевозити навіть у багажнику автівки. Важливим параметром вибору залишається - характеристика електричної частини. Адже від потужності двигуна залежить максимальна швидкість. Варто цікавитись, на скільки кілометрів вистачає заряду батареї. 

І тут виникає питання, як повинні їздити по місту такі велосипеди?
Сьогодні ж існує велике різномаїття особистого електротранспорту. Деякі з таких засобів призначені переважно для паркового катання, як приклад такого транспорту може слугувати - сегвей.
А от, найкращим місцем для електробайків являються спеціальні велодоріжки. Крім того, вони як звичайні велосипеди можуть їхати проїзною частиною. Звичайно ж, за умови повного дотримання правил дорожнього руху. 

Декілька міфів про електробайк: 
1. "Електробайки рідше потрібно обслуговувати".

Рухомих деталей в електромашинах менше, але обслуговувати його також потрібно, і не рідше ніж звичайну автівку. Багато технічно-важливих деталей потребують догляду, контролю, заміни витратних матеріалів і обслуговування. Вибравши собі вірного друга не варто забувати за ним доглядати у "нельотний" сезон. Хоча б раз на рік варто робити техогляд, а зимою краще зберігати в сухому приміщенні. Щоб не ржавіли запчастини їх варто ретельно змащувати. Тому цей міф - неправда. 

2. "Їздити на електробайку в мороз не бажано".
Літій-іонні батареї погано працюють при температурі нижче -10 градусів. Для збереження працездатності, електробайки повинні підігріватись на місці "ночівлі" перед вихздом. В морозну погоду швидше знижується заряд акумулятора. Зазвичай взимку на зарядку витрачається трішки більше часу. Тому цей міф- правда.

3. Головний аргумент супротивників електровелосипедів - висока ціна. 
Багато людей говорять, що немає сенсу купувати такий велосипед, який мовляв вартує "як цілий автомобіль". Але якщо говорити про транпорт для поїздок, то беззаперечно електричні велосипеди - оптимальний вибір. Вище ми вже зазначали, що цей транспорт без додаткових затрат дозволяють швидше дістатися в будь-яку точку міста.  А ціна з часом окупиться за рахунок економії на бензині. 

Як вберегтися від крадіжки? 

Одним з найважливіших пунктів на які варто звертати увагу - безпека вашого байка.  Найкраща порада, щоб одного прекрасного дня не залишитись без велосипеда- варто свого "друга" залишати в надійному місці, бажано з охороною.
Проте навіть довіряючи людям, варто зайвий раз перестрахуватись і обрати надійний замок для велосипеда.
Замки обо`язково мають бути металеві, не "тросики", які дуже легко перекусити кусачками. Бо дуже смішно виглядає, коли дорогий велосипед поцупили через те, що він був прив`язаний дешевим тросиком.
 
Тож перед тим, як придбати собі велосипед варто добре з ним познайомитись, щоб спільні прогулянки приносили максимум радості та задоволення для вас і менше забруднення для екології.

 

0
Наука і технології # Рівне # Рівненщина # Електровелосипед
Найцікавіші матеріали
Дрони, укриття та ремонти доріг. На що спрямовують кошти у громадах Рівненщини?
0
Читати далі
На Рівненщині запрацює Школа Супергероїв у лікарні
0
Читати далі
Палата представників США опублікувала законопроєкт про допомогу Україні
0
Читати далі
У Рівному під час руху з маршрутки випала та травмувалась пасажирка
0
Читати далі
Над створенням трибуналу для росії Україна працює разом з представниками понад 40 країн
0
Читати далі
У 143 установах Рівненщини платили завищені ціни за електроенергію
0
Читати далі
F-16 для України можуть передати з більш дальніми ударними можливостями
0
Читати далі
Рівненська дзюдоїстка здобула три медалі на чемпіонаті світу
0
Читати далі
Генштаб знайшов тисячі військових, які не брали участі в бойових діях
0
Читати далі