Волинські підприємці скаржаться на роботу Поліською митниці, на пункті пропуску натякають на хабар

Волинські підприємці скаржаться на  роботу Поліською митниці, на пункті пропуску натякають на хабар
0
Волинські підприємці скаржаться на  роботу Поліською митниці, на пункті пропуску натякають на хабар

Мало не зірвали виробництво на Волині. Місцеві підприємці скаржаться на роботу Поліського митного відділу та звинувачують співробітників служби в корупції. 

32 мільйони євро від ЄБРР і 141 тролейбус. Незабаром цей новий транспорт курсуватиме в декількох містах країни: Дніпрі, Житомирі та Маріуполі. Для останнього зараз тролейбуси складають у Луцьку працівники «БКМ-Україна».

– Наша компанія організована в Україні за участі білоруського заводу «Білкоммунмаш» – саме вони зробили великий вклад у компанію. Скажімо так, ця технологія білоруського виробника, виробництво яких – організовано в Україні. Це велика вузлова збірка в Україні,наголосив Сергій Горлач, представник компанії «БКМ-Україна».

Увесь день у виробничому цеху кипить робота. Підприємство, зі значною затримкою, отримало кузови тролейбусів, які імпортували з Білорусі. Митний пункт «Луцьк», підпорядкований Поліській митниці, більш як тиждень блокував розмитнення, кажуть на підприємстві.

– Тиск та спроби митниці та її працівників направити нас «куди потрібно», щоб ми «домовились» і знайшли «порозуміння» – не зрозумілі мені речі. Ми по процедурі подаємо декларацію – ви її або оформлюйте, або дайте свою «квалафікаційну» відмову, – додав Сергій Горлач.

– Їдь – домовляйся. Їдь – домовляйся. Конкретно ці слова звучали неодноразово в особистій розмові і в телефонних дзвінках від начальника митного посту «Луцьк» – Мовчанюка Ігоря Юрійовича. І людини, яка проводила найбільшу кількість телефонного спілкування між мною і митницею – Антоновича Олега Анатолійовича – директора митного ліцензійного складу у Рівному, – стверджує Микола Романюк, директор компанії «БКМ-Україна».

Саме підприємець наполегливо пропонував «БКМ-Україна» вийти на контакт із начальником відділу класифікації товарів Поліської митниці Анатолієм Левчуком. Його керівник – в.о. голови Поліської митниці – Олексій Мужев. Примітно, що посадовець у 2015 році був звільнений із аналогічної посади за неналежне виконання службових обов'язків, але відновився через суд.

– Всі чудово розуміють наслідки, і митниця – в тому числі. Тобто, ми маємо простій транспорту. Ми повинні заплатити пеню перевізника за те, що ці кузови стоять впродовж тижня на митному посту і, відповідно – не оформляються.
Це гроші і зрив контрактів. Є жорсткі терміни, впродовж яких ми повинні доставити нашу техніку, – говорить Сергій Горлач, представник компанії «БКМ-Україна».

Розблокувати розмитнення, за словами представників «БКМ-Україна», вдалося лише після того, як ситуація набула розголосу в ЗМІ. Щоб дізнатися, які ж були причини для затримання вантажу, ми звернулися до митного пункту «Луцьк». Але з'ясувалося, що посеред тижня в митників – скорочений робочий день:

«У нас сьогодні скорочений робочий день. І все. Керівництво додому пішло».

Прокоментувати ситуацію погодився виконувач обов'язків голови Поліської митниці.

– Складність полягає в тому, що значна кількість запчастин вузлів даного кузова тролейбусів – не відноситься до поняття «кузов тролейбуса». І має свою товарну позицію. На приклад, система відеонагляду, система пожежної безпеки, – говорить Олексій Мужев, в.о. голови Поліської митниці.

– Ми просили їх оддразу: не правильно щось зробили? Дайте нам відповідь і ми подамо далі. Нам дали відповідь через тиждень. Ми оперативно зреагували, подали документи – такі, як попросила митниця, вони віддали кузова і ми зараз працюємо. Мені зараз, фактично, необхідно виводити людей у дві зміни, для того щоб не потрапити під штрафні санкції від Європейського банку реконструкції і розвитку, – наголосив Микола Романюк, директор компанії «БКМ-Україна».

Волинські підприємці вважають: анонсована в країні «митна реформа» в регіоні так і не відбулась. А дії місцевих митників – демонструють ставлення до іноземних інвесторів, які вкладають гроші в українську економіку. В даному випадку – машинобудування. Тим паче, за гроші, виділені на потреби українців, міжнародними фінансовими інститутами. А результатом цього – стає погіршення іміджу України.

0
Найцікавіші матеріали
Де побачити часткове сонячне затемнення у вересні 2025 року
0
Читати далі
Біля Корця жінка випадково збила водіїв, які перед цим потрапили в ДТП
0
Читати далі
Школи України огородять і додадуть «тривожну кнопку»
0
Читати далі
Біля Рівного автопригода за участі чотирьох автівок
0
Читати далі
Жителя Рівненського району, який застрелив свого знайомого, затримано
0
Читати далі
Верховна рада України внесла зміни до Закону про користуватися транспортом гуманітарних організацій
0
Читати далі
Житель Рівненщини намагався незаконно потрапити до Молдови
0
Читати далі
У Рівному знову піднімуть ціни на проїзд
0
Читати далі
Рекетирам, які вимагали у рівнянина неіснуючий борг, загрожує до 12 років позбавлення волі
0
Читати далі