У Рівному розповіли куди пішли гроші виділені на ремонт міжнародних трас

У Рівному розповіли куди пішли гроші виділені на ремонт міжнародних трас
0
У Рівному розповіли куди пішли гроші виділені на ремонт міжнародних трас

Останнім часом, топ-темою обговорень як у ЗМІ так соціальних мережах стала проблема стану доріг на Рівненщині. Люди обурені, мовляв зі снігом і асфальт зійшов. 

У Службі автомобільних доріг у Рівненській області, розповіли, що в 2019 році, запланували ремонтних робіт близько на 1 мільярд гривень, але Укравтодор погодив менше фінансування - 370 мільйонів. Із яких, 200 мільйонів гривень йде на ремонт північної об`їздної, 70 мільйонів на ділянку, яка буде відремонтована у цьому році: Рівне-Городище-Староконстянтинів (від зоопарку до житинського кільця), на ділянку дороги Доманово-Ковель-Чернівці-Теребличе, а у місті Дубно, де проходить частина дороги від базарчика до залізничного вокзалу виділили 20 мільйонів гривень плюс дофінансування з міської ради. І також Дубно отримає 400 тисяч на встановлення світлофору біля школи поблизу Цукрового заводу. А в селі Ремчиці розпочали будівництво однієї штучної споруди-мосту на яку виділили 15 мільйонів гривень. Також, 65 мільйонів гривень йде на ділянку дороги Устилуг-Луцьк-Рівне, де підрядники проводять ремонтні роботи.

Заступник начальника Служби автомобільних доріг у Рівненській області Микола Козачок, розповів, що востаннє міжнародну трасу Київ - Чоп ремонтували ще перед Євро 2012, тоді цю процедуру фінансував Світовий банк.

Лишень вчора стала відома постанова Кабміну, що будуть виділені додаткові кошти на ліквідацію ямковостей - 550 мільйонів гривень, і уряд затвердив дві ділянки дороги: Київ - Чоп та Київ-Одеса.

"Майже половина цих коштів піде саме на ділянку Київ-Чоп, за попередньою інформацією Рівненщина отримає від 50 до 100 мільйонів гривень, точна цифра поки не  узгоджена"- розповів Микола Козачок. Але відтепер, за новою методикою на ці кошти буде проводитись тендер. Тобто підрядник, який його виграє, буде ремонтувати дороги лише методом карт. Фактично це виглядатиме наступним чином: підрядник починаючи від 50, 100, 1000 метрів квадратних, буде вирізати асфальт фрезою, і натомість класти новий.

Здавалося б дороги повинні слугувати роками, але при неналежному так званому "догляді" вони-руйнуються. Основним чинником, який призводить до руйнації верхніх шарів є недотримання міжремонтних термінів. Тому, як зазначив Микола Козачок - "Кожні 7 років потрібно зрізати верхній шар доріг 5 см і замінювати на новий, якщо ж втрачаються міжремонтні терміни, зрозуміло, що покриття буде руйнуватися".  Міжремонтні терміни не дотримані, тому що не виділяється фінансування на його перекриття. 

За одну добу через Київ- Чоп проїзджає від 18 до 25 тисяч автомобілів, 5000 з яких - великоваговий транспорт. Особливо в зимовий сезон ця цифра відповідає дійсності. Під час зимового утримання, коли обробляється ділянка дороги реагентами, піщано-соляними сумішами, при температурі +2 або у дощ, у такі погодні умови, як цієї зими, відбувається велике руйнування перекриття.
До слова, на деяких ділянках доріг Рівненщини буде вирізатися від половини до кілометра карт, прикладом на ділянці дороги між село м Михайлівка і Крупець буде зроблено 4 км дороги. Зроблять сам Крупець, Бугаївку, по ходу руху частину в Ситному, Котах, Гургулях, Турковичі, Птичі, Крилів і  дамбу у Варковичах - підкреслив Микола Козачок.

 

 

 



0
Наука і технології
Найцікавіші матеріали
Жителя Сарненського району судитимуть за організацію схеми для ухилянтів
0
Читати далі
Гранати, патрони, наркотики виявили у жителів Рівненщини у сараї
0
Читати далі
Україна може зробити власну ядерну бомбу, якщо США скоротить військову допомогу
0
Читати далі
У Рівному піймали двох рецидивістів, котрі палили авто ЗСУ. Їх судитимуть
0
Читати далі
Новий поштовий набір до 100-річчя Українського Радіо випустить «Укрпошта»
0
Читати далі
У Рівненському районі загинув пасажир авто, втопившись в ньому
0
Читати далі
рф почала масово використовувати на шахедах термобаричну бойову частину
0
Читати далі
Нам потрібна достатня кількість зброї, а не підтримка в переговорах, — Зеленський
0
Читати далі
Україна відновить роботу одного аеропорту до кінця 2025 року
0
Читати далі