Народний депутат Ганна Гопко звернулась до Рівнеоблради щодо збереження стабільної роботи вузькоколійної залізниці «Антонівка - Зарічне».
Однак, фінансів на забезпечення роботи такої діяльності в обласному бюджеті нема, та і вона знаходиться на балансі «Укрзалізниці». Звідти і повинне було б відбуватись фінансування її безперебійної і перспективної роботи.
Втім, Павло Александрук, начальник пасажирського сектору Рівненської дирекції пасажирських перевезень зазначає, що вузькоколійка потребує значних інвестицій:
«Задля забезпечення ремонту. потрібно щонайменше сто мільйонів гривень. На капітальний ремонт колії необхідно понад 20,5млн.грн, для відновлення повітряної лінії зв'язку та встановлення відповідного нового обладнання необхідно біля 45,0млн.грн та для придбання і подальшого утримання в експлуатації локомотива - необхідно до 40,0-45,0млн.грн. Загалом для відновлення стабільної роботи вузькоколійки необхідно щонайменше 100,0млн.грн. Також є потреба в новому локомотиві. Нажаль, придбати його наразі можна лише в Росії. Якщо локомотив виїде, то він може напівдорозі зупинитись і ми навіть не зможемо його відремонтувати,» - коментує Павло Александрук.
Варто зазначити, вузькоколійка «Антонівка -Зарічне» виконує також функцію культурного розвитку і надзвичайно важливо її зберегти. Проте, взяти її на баланс Рівнеоблрада не може. Саме тому, депутати вирішили звернутись до Ганни Гопко з можливістю профінансувати з Державного бюджету збереження унікального туристичного об‘єкту та функціонуючого транспорту для перевезення на Рівненщині.
Головне фото Рівне туризм.