Відсьогодні в Україні зріс прожитковий мінімум

Відсьогодні в Україні зріс прожитковий мінімум
0
Відсьогодні в Україні зріс прожитковий мінімум

З 1 грудня 2020 року в Україні планово збільшився розмір прожиткового мінімуму для працездатних осіб – з 2 197 гривень до 2 270 гривень.

Відповідно зросла сума пов’язаних з ним одноразових допомог, які фінансуються Фондом соціального страхування України для потерпілих внаслідок нещасних випадків на виробництві або професійних захворювань, а також осіб, які мають право на виплати в разі втрати годувальника.

Так, для осіб, у яких право на страхові виплати від Фонду настало з 01 грудня цього року, розмір допомоги складе:

– потерпілому внаслідок нещасного випадку на виробництві відповідно до ступеня втрати професійної працездатності (максимально 17 розмірів прожиткового мінімуму, встановленого законом для працездатних осіб, при 100% втрати працездатності) – 38 590 грн;

– сім’ї у разі смерті потерпілого (100 розмірів прожиткового мінімуму) – 227 000 грн;

– утриманцю у разі смерті потерпілого (20 розмірів прожиткового мінімуму) – 45 400 грн.

Раніше ці виплати становили 37 349 грн, 219 700 грн і 43 940 грн відповідно.

0
Економіка
Найцікавіші матеріали
Унаслідок ворожої атаки на Рівненщину постраждали 7 людей
0
Читати далі
Ворог атакував Рівненщину
0
Читати далі
На Рівненщині чоловік розпочав стрільбу у власній квартирі
0
Читати далі
На Рівненщині знешкодили уламки ворожого БпЛА після влучання по житловому господарству
0
Читати далі
На Рівненщині чоловік поранив жінку ножем в шию
0
Читати далі
Жителя Сарненщини судитимуть за допомогу у перетині кордону чоловіками призовного віку
0
Читати далі
У Дубно чадним газом отруїлися троє людей
0
Читати далі
У Рівному вода буде дорожчою, ніж у сусідніх обласних центрах
0
Читати далі
У Рівненському районі внаслідок ДТП травмувалися четверо людей
0
Читати далі