Відтермінування оплати за комунальні послуги – правда чи фейк?

Відтермінування оплати за комунальні послуги – правда чи фейк?
0
11125
5
Відтермінування оплати за комунальні послуги – правда чи фейк?

Після початку загальнонаціонального карантину, що пов'язаний із розповсюдженням коронавірусу, в мережі почали активно поширювати різного роду інформацію на комунальну тематику. Одна з найбільш розповсюджених - нібито Верховна Рада України 17 березня відтермінувала на два місяці оплату за комунальні послуги. Так воно чи ні, ми поцікавилися безпосередньо на підприємстві «Рівнеоблводоканал».

—  У даному випадку окремі видання просто намагаються видати для людей бажане за дійсне, — говорить заступник директора «Рівнеоблводоканалу» Микола Ткачук. — Насправді ж ситуація дещо інша. У законі щодо протидії розповсюдженню коронавірусу в Україні, який прийняли наші законодавці 17 березня, справді є певні поступки для споживачів комунальних послуг. Зокрема, в плані того, що на два місяці скасовується нарахування штрафів і пені на новоутворену та вже існуючу заборгованість. Але не більше. Про те, що споживачі звільняються на два місяці від сплати за комунальні послуги, там жодного слова.

Пан Ткачук не заперечує, що подібний крок був би логічним і дуже зручним для споживачів в умовах карантинних заходів та самоізоляції населення, однак для цього держава мала би взяти на себе фінансові зобов’язання. Тобто, якщо населення на період карантинних заходів не платить за комунальні послуги, то це мало би бути зроблено за рахунок бюджету.

—  Ми із задоволенням відтермінували б оплату послуг для наших споживачів на період карантину. Однак за нинішніх економічних реалій це просто не можливо, бо це був би повний колапс.  Нам ніхто не відтермінує оплату електроенергії, яка займає левову частку в тарифі водопостачання та водовідведення, ніхто не відтермінує штрафи за несвоєчасну виплату заробітної платні, не зроблять відтермінування в оплатах за очистку стоків на «Азоті» і т.д. Тобто, якщо ми вчасно не сплатимо за використану електроенергію, нам її просто відключать. Відтак, ми не зможемо подавати населенню воду та відкачувати стоки. Які це може мати наслідки, навіть уявляти не хочу, — підсумував пан Ткачук і наприкінці порадив населенню брати інформацію з офіційних джерел, а у разі виникнення додаткових запитань звертатися до спеціалістів підприємства за номером телефону (0362) 460-450, які дадуть вичерпні, а головне – фахові відповіді.

5
Щоб отримати доступ до усіх коментарів або залишити відгук потрібно:
Найцікавіші матеріали
2528
На Рівненщині чоловік до смерті побив односельця (ФОТО)
0
Читати далі
241
Рівненські рятувальники поїхали гасити Чорнобильські ліси
0
Читати далі
268
Рівненські підприємці допомагають медикам у боротьбі з COVID-19
0
Читати далі
939
На Рівненщині жінка викрала паспорти і намагалась продати чужу квартиру
0
Читати далі
334
У рівненському «Вересі» обрали нового гендиректора
0
Читати далі
694
Могили на рівненських кладовищах прибирати можна, але по-одному, – Хомко
0
Читати далі
317
Благодійники передали півтисячі шапочок-беретів для костопільських медиків (ФОТО)
0
Читати далі
713
29 депутатів з Рівненщини притягнули до відповідальності за корупцію
0
Читати далі
760
За розбещення неповнолітньої 54-річний рівнянин сяде на сім років
0
Читати далі