Сучасні комп'ютерні ігри

Сучасні комп'ютерні ігри

В наш час комп'ютерні ігри займають всю важливішу і вагому роль у нашому житті. Здавалося б, ще вчора діти грали у війну, бігаючи по двору з пластмасовими пістолетиками, малювали в зошиті карти, придумували монстрів і кидали кубики на заздрість дорослим, а сьогодні кожен від малого до великого може дозволити собі заглянути через монітор-вікно в ці вигадані історії і світи, і повоювати дивлячись на все очима бувалого вояки.  

І тепер, коли напрямок створення ігор досягло великого розвитку і різноманітності, стали дедалі більше чітко видно недоліки ігор та проблеми з їх впливом на психіку людини.  

З нешкідливих маленьких комп'ютерних ігор, які розважали і розслаблювали нас, виросли величезні складні системи взаємодій гравця із ігровим світом, які змагаються один з одним, змітаючи на своєму шляху заборони і норми моральних засад.  

У даній статті ми вирішили по детальніше розглянути питання існування ігор та розповісти про те, як ми бачимо ці ігри в позитивній перспективі.

Класи комп'ютерних ігор 

Для того щоб досягти поставленої мети нам слід було б ознайомитися з недоліками ігор. Однак невелика труднощі у виборі і різноманітності комп'ютерних ігор, вказує нам на те, що краще буде спочатку виділити основні жанри ігор, а вже потім шукати їх недоліки.Таким чином, ми почнемо з опису цих жанрів:  

Стратегії

Сенс таких ігор полягає в управлінні деякими ресурсами, для досягнення будь-якої мети. У більшості ігор такого жанру основною метою є досягнення територіального і економічної переваги над іншими.  

Під ресурсами розуміються війська, капітал і необхідне для існування сировину (природні копалини, джерела енергії і т. Д.)   Ми можемо управляти як маленьким клаптиком території, так і державою в цілому, зачіпаючи їх економічну і соціальну структуру. Крім цього є стратегії, в яких просто треба вести військові дії і розпоряджатися військами не замислюючись про решту.  

Даний жанр можна легко відрізнити по одному знімку екрану. Ми спостерігаємо зверху певний ландшафт, на якому буде проходити ігровий процес. Інтерфейс містить тільки найнеобхідніше мінікарту цього ландшафту (зазвичай в кутку монітора), яка дозволяє орієнтуватися в ігровому просторі і панель, яка містить команди управління будівлями і ресурсами і інформацію для координації і планування дій.  

Є два режими ведення таких ігор:  

Покроковий - де гравці по черзі роблять ходи, на які відводиться обмежений або необмежений запас часу (в залежності від типу і складності гри)   Реального часу - де гравці виконують свої дії одночасно і хід часу не переривається.    

Екшн (з англ. Action - дія)

Жанр, в якому успіх гравця в більшій мірі залежить від його швидкості реакції і здатності швидко приймати тактичні рішення. Ігри такого жанру вимагають напруги уваги і швидкої реакції на події, що відбуваються.   Ігровий процес полягає в управлінні персонажем для симуляції якої-небудь дії.  

Розрізняють безліч видів цього жанру:   Шутер (від англ.shoot - стріляти) - в іграх даного типу гравець повинен один або невеликою командою за допомогою стрілецької або холодної зброї знищувати супротивників.   Стрілялки (від англ. Fight - битися) - суть цього виду гри полягає в поєдинках між двома або більше супротивників із застосуванням прийомів рукопашного бою.  

Слешерів (англ. Slash - удар плеча, рубати) - ігри з видом від третьої особи з фехтувальними поєдинками із застосуванням холодної зброї.   Аркада - гри, в яких гравцеві потрібно діяти швидко, покладаючись в першу чергу на свої рефлекси і реакцію.  

Симулятор - гри, в завдання яких входить максимальна реалістична імітація фізичного поведінки і управління будь-яким складним об'єктом.    

Також врахуємо що, крім усіх вищеперелічених жанрів є і багато інших різних ігор, але в них особливих недоліків виявлено не було і тому їх подальший розгляд можна опустити.  

Слід тільки припустити, що відсутність явних недоліків у цих іграх можна пояснити тим, що ці ігри прості в створенні і правилах, або належать до нових розвиваються жанрами ігор, які ще не закріпили себе в ігровому світі.    

Приступаючи до пошуку і обговоренню недоліків ігор потрібно зрозуміти причину їх існування, виділити часто зустрічаються серед них і спробувати знайти їм рішення.  

У наш час свободи, що надається нам телебаченням та інтернетом, все більше стають популярні речі, які раніше були важкодоступні або взагалі перебували під забороною. Поступово, відтісняючи собою, прийняті моральні норми вони завойовують все більше умів в нашому світі. Ідеї ​​їх прості і примітивні, а тому легко можуть потрапити в будь-яку галузь людської діяльності.