За два місяці роботи на «гарячу лінію» Рівненської ОДА - 0 800 500 078 - надійшло вже 5 тисяч дзвінків щодо протидії поширенню коронавірусу.
Як розповів директор обласного контактного центру Рівненської ОДА Василь Курилас, у перші дні роботи кількість телефонних звернень щодня збільшувалася, то нині активність дозвонювачів зменшилася.
Нині найбільше додзвонювачі просять проконсультувати про питання соціального характеру. Зокрема, як можна отримати матеріальну допомогу, хто може бути забезпечений продуктовими наборами, як подати документи в центр зайнятості. Також мешканці області цікавляться графіком послаблення карантинних обмежень, роботою транспорту та результатами ПЛР-тестів.
Нагадаємо, що окрім запитань, до контактного центру можна звернутися також із пропозиціями щодо надання благодійності.
Кожен дзвінок фіксується кол-центром, в телефонному режимі надаються всі необхідні консультації, а важлива інформація, що потребує перевірки, передається на опрацювання відповідним службам.
Читайте також: На Рівненщині вилучили 73 кг бурштину (ФОТО)
Читайте також: COVID-19 в Україні: головне станом на 18 травня
Читайте також: Громадський транспорт в Рівному їздитиме цілий день