З вимогою дистанційного консультування пацієнтів звернулося Управління охорони здоров'я РОДА до лікувальних закладів. Для цього можна використовувати засоби мобільного зв’язку, месенджери тощо.
Так, для зв’язку пацієнта з сімейним лікарем пропонують використовувати:
телефонний та мобільний зв’язок;
месенджери Skype, WhatsApp, Viber, Telegram;
платформи проведення відеоконференцій Google Hangouts https://hangouts.google.com/, ZOOM https://zoom.us/, JITSI https://jitsi.org/, BigBlueButton https://bigbluebutton.org/ ;
надання телемедичних консультацій з використанням спеціалізованих платформ.
Окрім того, в місцях відвідування людей – продуктові магазини, амбулаторії, тощо – розмістять оголошення з номерами телефонів лікарів, що обслуговують населення даної території та гарячої лінії ОДА (0 800 500 078) щодо протидії коронавірусу.
Це збільшить можливості надання дистанційної допомоги без відвідування закладу охорони здоров’я.