У Рівному з’явиться департамент інфраструктури та благоустрою. Утворення департаменту стане можливим шляхом злиття управлінь транспорту і зв’язку та житлово-комунального господарства виконавчого комітету Рівненської міської ради. Про це сьогодні, 24 лютого, під час прес-брифінгу розповів заступник міського голови Володимир Дяк.
«Злиття двох управлінь відбувається для того, щоб покращити комунікацію та підвищити ефективність роботи працівників. Функціонування єдиного профільного департаменту спростить обмін інформації і дасть можливість досягти більшої узгодженості в роботі вищезгаданих управлінь. Мова зараз не йде про оцінку чиєїсь роботи, обидва управління працюють в тих умовах, які мають. Ми ж намагаємося спростити процедури, щоб управління не писали один одному офіційні листи, а більшість питань вирішувались в робочому процесі в рамках єдиного департаменту і всі усвідомлювали персональну відповідальність за свою роботу та доручену справу на конкретній ділянці», - пояснює заступник міського голови Володимир Дяк.
За його словами, у ході такого злиття буде оптимізовано штатний розпис. Наразі штатним розписом передбачається 43 штатні одиниці.
«Чи буде таке рішення непопулярним? Частково так. Адже, в новому департаменті вже не буде дублювання одних і тих же функціональних обов'язків в 2-х існуючих управліннях. Буде створена структура і посади, що відповідають сучасним викликам і завданням», - додає Володимир Анатолійович.
Інтеграція управлінь дасть можливість комплексно координувати роботу всіх інфраструктурних проектів. Мова йде і про придбання комунальної техніки – тролейбусів, автобусів, сміттєвозів чи снігоприбиральних машин, і включатиме цифрові рішення, як до прикладу GPS-контроль за роботою всіх комунальних машин та механізмів, відеофіксацію порушень, роботу світлофорів чи відслідковування пасажиропотоків через е-Квиток та заходів які відповідатимуть за безпеку руху .
Зауважимо, що зарано говорити про кандидата на посаду нового керівника департаменту, насамперед необхідно пройти всі процеси, передбачені діючим законодавством щодо створення нової юридичної особи. Питання призначення керівника стане актуальним лише після затвердженнями депутатами на сесії проекту рішення про утворення департаменту.