За результатами опитування Соціологічної групи «Рейтинг», не менше двох третин опитаних (63%) не задоволені державними медичними послугами за останні п’ять років. У порівнянні із минулорічним дослідженням кількість незадоволених дещо зросла (з 59%). У свою чергу кількість тих, хто задоволений державними медичними послугами, становить 26% і є меншою, аніж рік тому (32%). Рівень задоволеності цим видом послуг є дещо вищим серед містян, аніж серед селян.
Лише 18% респондентів вважають, що за останні два роки загальна якість державних медичних послуг в області покращилася; 15% відзначили покращення загальної якості медичних послуг, отриманих ними особисто. У порівнянні із минулим роком відсоток позитивних оцінок зменшився майже на третину, водночас зросла кількість тих, хто не побачив жодних змін (41 та 46% відповідно). В містах люди більш схильні відзначати позитивні зміни порівняно з селами. Частота відвідування лікарів також впливає на оцінку послуг: чим частіше звертаються, тим краще оцінюють роботу медиків.
За рік відбулося невелике зростання кількості тих, хто позитивно оцінив роботу державних медичних закладів: 42% опитаних оцінюють позитивно якість послуг, 46% – негативно. Краще за інших роботу цих установ оцінили у містах, молодь до 35 років, ті, хто мають дітей до 18 років та більш забезпечені респонденти.
У той же час, якість медичного обслуговування у приватних лікувальних закладах майже 40% опитаних не змогли оцінити взагалі, 48% опитаних оцінюють позитивно, 13% – негативно. Люди молодого віку, більш забезпечені, містяни більш схильні оцінювати приватну медицину позитивно.