Про закриття єдиного рейсу «Рівне – Шарм-ель-Шейх», який виконувався з 23 березня, повідомили у міжнародному аеропорту «Рівне». Авіакомпанія «Bukovyna Airlines» (Чернівці) спільно з туристичним оператором «Join Up» закрили рейс ще 30 жовтня. Всього за цей час було здійснено 64 рейси, обслужений 11 031 пасажир, з них близько 40% з Білорусі. До слова, саме цей рейс був єдиним у 2019 році.
Журналістам Суспільного вдалось поспілкуватись поспілкувалось із директором аеропорту Ігорем Насинюком. Він розповів про діяльність аеропорту у поточному році:
– Скільки пасажирів за цих сім місяців полетіло з Рівного?
– 11031 пасажир. За останніх 10 років це – рекорд, максимум у нас було 10 тисяч з періоду відновлення польотів у 2016-му. У цьому сезоні близько 40% пасажирів були із сусідньої Білорусі.
– Чи означає закінчення літньої програми, що робота аеропорту зупиняється?
– На даний час ідуть у нас перемовини із туроператорами, також із авіакомпаніями різними. І я знаю, що туроператор «Join up» може на святкові дні, якщо буде погода – то може будуть робити ще рейси. Це залежить від авіакомпаній. Відкрилось представництво «Join up» в Рівному, я був на відкритті тому. Там обумовили таке питання, що програма літнього сезону, починаючи з квітня місяця, буде продовжена і не тільки на Єгипет, а і в Туреччину, а Єгипет може бути у два міста.
– У попередні роки були зриви рейсів. Чи було це у 2019-му?
– На щастя, не було, за що дякуємо компаніям «Join Up» та «Bukovyna Airlines». У інших аеропортах були моменти, наш це минуло. Завжди було повне завантаження.
– Чи протримає себе аеропорт у міжсезоння?
– Ми чекаємо від влади допомоги, ми є у власності громади, тої самої обласної ради і адміністрації. Програма є затверджена обласною радою, ми сподіваємось, що вона буде фінансуватись і не буде «біготні». Минулого разу нам дали кошти і по січень ми закрили. А до травня місяця ми самі на себе заробили, навіть одним рейсом і чартерною програмою. Зараз не зайвою допомога була б допомога покрити ті єдині соціальні внески на зарплатню. Це два з лишком мільйона боргу по зарплатні. У нас в штаті 82 чоловіка, левова частка – охорона, це ж 167 гектарів землі.
– Декілька останніх років йдеться мова про те, що туристи з Рівного можуть літати й на літаках класу «Боїнг». Але поки це були тільки розмови. Чи може це статись у 2020-му?
– Технологічно у мене всі процедури описані, документально я «Боїнг» можу приймати. Але в мене немає техніки, про яку я говорю на всіх нарадах, аби власник забезпечив своє підприємство комунальне на закупівлю техніки. Ви повинні розуміти, що обслуговувати «Боїнги» – це не нашою українською технікою і не радянською тих часів, це треба зовсім інша техніка.
Читайте також: Волонтер подарував морській авіації ЗСУ рівненський літак