Помилка №1:“Помилка при реєстрації:сертифікат ЗНО не
знайдено.Перевірте правильність введених даних. У разі їх
коректності дійте у відповідності до пункту інструкції П1.1″.
У реєстрі сертифікатів ЗНО не знайдено сертифіката з
параметрами вступника. Вступник наполягає, що в нього чинний
сертифікат.
Порядок дій: Вступник надсилає на електронну пошту технічного
адміністратора системи(ez@inforesurs.gov.ua) лист з
темою:“Помилка при реєстрації П1.1”. До листа додаються:
сканкопія (фото) сертифіката (з номером, пін-кодом, роком видачі)
та скріншот з помилкою. За результатами перевірки технічний
адміністратор повідомляє про додання дійсного сертифіката в
реєстр або про недійсність сертифіката.
Помилка №2:“Помилка при реєстрації:атестат про ПЗСО не
знайдено. Перевірте правильність введених даних. У разі їх
коректності дійте у відповідності до пункту інструкції П1.2″.
У реєстрі документів про освіту не знайдено атестата з
параметрами вступника. Вступник наполягає, що в нього чинний
атестат.
Порядок дій: Вступник надсилає на електронну пошту технічного
адміністратора системи (ez@inforesurs.gov.ua) лист з
темою:“Помилка при реєстрації П1.2”. До листа додаються:
сканкопія (фото) атестата (з ПІБ, серією, номером, датою видачі)
та скріншот з помилкою. За результатами перевірки технічний
адміністратор повідомляє про додання дійсного атестата в реєстр
або про недійсність атестата.
Помилка №3: “Помилка при реєстрації:вказано анульований
атестат про ПЗСО. Перевірте правильність введених даних. У разі
їх коректності дійте у відповідності до пункту інструкції П1.3″.
У реєстрі документів про освіту атестат з параметрами вступника
позначений як анульований. Вступник наполягає, що має чинний
атестат.
Порядок дій: Вступник надсилає на електронну пошту технічного
адміністратора системи (ez@inforesurs.gov.ua) лист з
темою:“Помилка при реєстрації П1.3”. До листа додаються:
сканкопія (фото) атестата (з ПІБ, серією, номером, датою видачі)
та скріншот з помилкою. За результатами перевірки технічний
адміністратор повідомляє про додання дійсного атестата в реєстр
або про недійсність атестата.
Помилка №4:“Помилка при реєстрації: у вступника в ЄДЕБО
вказано інший діючий сертифікат ЗНО зазначеного року видачі.
Перевірте правильність введених даних. У разі їх коректності
дійте у відповідності до пункту інструкції П2.1″.
У даних вступника, що вже містяться в ЄДЕБО, є атестат, але
вказано інший діючий сертифікат ЗНО зазначеного року видачі.
Вступник наполягає, що у нього чинний сертифікат.
Порядок дій: Вступник надсилає на електронну пошту технічного
адміністратора системи (ez@inforesurs.gov.ua) лист з
темою:“Помилка при реєстрації П2.1”. До листа додаються:
сканкопії (фото) атестата (з ПІБ, серією, номером, датою видачі),
сертифіката (з ПІБ, номером, пін-кодом, роком видачі),
паспорта/документа, що посвідчує особу (з ПІБ, датою
народження, серією, номером), та скріншот з помилкою. За
результатами перевірки технічний адміністратор повідомляє про
додання дійсного сертифіката в дані вступника, що містяться в
ЄДЕБО, або про недійсність сертифіката.
Помилка №5: “Помилка при реєстрації: у вступника в ЄДЕБО
вказано інший діючий атестат про ПЗСО. Перевірте правильність
введених даних. У разі їх коректності дійте у відповідності до
пункту інструкції П2.2″.
В даних вступника, що вже містяться в ЄДЕБО, наявний
сертифікат, але вказано інший чинний атестат. Вступник
наполягає, що саме у нього чинний атестат.
Порядок дій: Вступник надсилає на електронну пошту технічного
адміністратора системи (ez@inforesurs.gov.ua) лист з
темою: “Помилка при реєстрації П2.2”. До листа додаються:
сканкопії (фото) атестата (з ПІБ, серією, номером, датою видачі),
сертифіката (з ПІБ, номером, пін-кодом, роком видачі),
паспорта/документа, що посвідчує особу (з ПІБ, датою
народження, серією, номером), та скріншот з помилкою. За
результатами перевірки технічний адміністратор повідомляє про
додання дійсного атестата в дані вступника, що містяться в
ЄДЕБО, або про недійсність атестата.
Помилка №6: “Помилка при реєстрації: в даних вступника, що
містяться в ЄДЕБО,є розбіжності з даними вказаного
сертифіката ЗНО. Перевірте правильність введених даних. У разі
їх коректності дійте у відповідності до пункту інструкції П3.1″.
Дані вступника, що вже містяться в ЄДЕБО, не повністю
відповідають даним вказаного сертифіката. Вступник наполягає,
що саме в його сертифікаті дійсні дані.
Порядок дій: Вступник надсилає на електронну пошту технічного
адміністратора системи (ez@inforesurs.gov.ua) лист з
темою:“Помилка при реєстрації П3.1”. До листа додаються:
сканкопії (фото) атестата (з ПІБ, серією, номером, датою видачі),
сертифіката (з ПІБ, номером, пін-кодом, роком видачі),
паспорта/документа, що посвідчує особу (з ПІБ, датою
народження, серією, номером), та скріншот з помилкою. За
результатами перевірки технічний адміністратор повідомляє про
додання дійсного сертифіката в дані вступника, що містяться в
ЄДЕБО, або про недійсність сертифіката.
Помилка №7:“Помилка при реєстрації: в даних вступника, що
містяться в ЄДЕБО,є розбіжності з даними вказаного атестата
про ПЗСО. Перевірте правильність введених даних. У разі їх
коректності дійте у відповідності до пункту інструкції П3.2″.
Дані вступника, що вже містяться в ЄДЕБО, не повністю
відповідають даним вказаного сертифікату. Вступник наполягає,
що саме в його сертифікаті дійсні дані.
Порядок дій: Вступник надсилає на електронну пошту технічного
адміністратора системи (ez@inforesurs.gov.ua) лист з
темою:“Помилка при реєстрації П3.2”. До листа додаються:
сканкопії (фото) атестата (з ПІБ, серією, номером, датою видачі),
сертифіката (з ПІБ, номером, пін-кодом, роком видачі),
паспорта/документа, що посвідчує особу (з ПІБ, датою
народження, серією, номером), та скріншот з помилкою. За
результатами перевірки технічний адміністратор повідомляє про
додання дійсного атестата в дані вступника, що містяться в
ЄДЕБО, або про недійсність атестата.
Помилка №8: “Помилка при реєстрації: в даних вступника, що
містяться в ЄДЕБО,є розбіжності з даними, вказаними в атестаті
про ПЗСО та/або сертифікаті ЗНО. Перевірте правильність
введених даних. У разі їх коректності дійте у відповідності до
пункту інструкції П3.3″.
Дані вступника, що вже містяться в ЄДЕБО, не повністю
відповідають даним вказаних атестата та сертифіката. Вступник
наполягає, що саме в його документах дійсні дані.
Порядок дій: Вступник надсилає на електронну пошту технічного
адміністратора системи (ez@inforesurs.gov.ua) лист з
темою:“Помилка при реєстрації П3.3”. До листа додаються:
сканкопії (фото) атестата (з ПІБ, серією, номером, датою видачі),
сертифіката (з ПІБ, номером, пін-кодом, роком видачі), а також
сканкопію свідоцтва про народження або свідоцтва про базову
загальну середню освіту (з ПІБ, серією, номером). Крім того,
скріншот з помилкою. За результатами перевірки технічний
адміністратор повідомляє про додання дійсного сертифіката в
дані вступника, що містяться в ЄДЕБО, або про недійсність
сертифіката.
При виникненні інших помилок звертайтесь до ДП Інфоресурс, що
адмініструє роботу електронних кабінетів, за електронною
поштоюez@inforesurs.gov.ua або за контактними
телефонами служби підтримки