Є крива попиту і пропозиції.
В ній ключ до всього, що треба знати.
Чому Винник збирає стадіон, а талановиті гурти ледь збирають маленький квартирник? Попит сформував пропозицію.
Чому в книгарнях у більшості продається шлак? Бо попит сформував таку пропозицію.
Чому розбиті дороги? Бо попит був на швидкі рішення тривалих проблем, а не інституційні зміни, "наслідок на дорогу", так сказать. Коли було ремонтувати дороги, як люди хочуть про великі пенсії чути.
В цілому, якщо вже звинувачувати когось, то себе, що не змогли сформувати попиту на щось вартісне. А все інше, це тільки пропозиція, яка задовільнила існуючу потребу у чомусь. Отака пічаль.
Артем Наавгуст, маркетолог. Текст зі сторінки на Facebook.