Подібне аварійне вимкнення у цьому мікрорайоні сталося вже вдруге за місяць – і знову через неналежне обслуговування мереж та обладнання його власником, приватним підприємством. Попередній раз через пошкодження кабельної лінії ця частина Рівного залишилася без електропостачання 16 травня.
Сьогодні, 12 червня повідомлення про спрацювання аварійно-захисної системи на підстанції «Південна» надійшло на «Рівнеобленерго» о 9.00. Без електропостачання залишилися мікрорайони «Щасливе» та Новий двір. Наші фахівці там, де була можливість, перезаживили споживачів від резервної лінії і відновили електропостачання вже за годину. Проте частина «Щасливого» досі перебуває без електропостачання, зокрема, споживачі, заживлені від абонентської ТП-429, ремонт якої проводить власник.
Інформацією про те, як довго триватимуть роботи з відновлення, «Рівнеобленерго» не володіє, оскільки не є власником зазначеного обладнання та мереж. Усунення пошкоджень на абонентських підстанціях, згідно з законодавством, здійснюють їхні власники. Так само вони відповідальні за облаштування резервної лінії та відновлення електропостачання споживачам за постійною надійною схемою.