До 2024 року в Україні зроблять швидкісне залізничне сполучення між усіма обласними центрами

До 2024 року в Україні зроблять швидкісне залізничне сполучення між усіма обласними центрами
0
До 2024 року в Україні зроблять швидкісне залізничне сполучення між усіма обласними центрами

Сьогодні відбувся форум «Велике будівництво: нова залізниця», у якому взяли участь Президент України Володимир Зеленський, Прем’єр-міністр України Денис Шмигаль, Міністр інфраструктури України Олександр Кубраков. Центральна тема - системні зміни, які очікують на Укрзалізницю та напрями розвитку галузі.

«До кінця 2024 року в усі обласні центри має доїжджати поїзд Інтерсіті. Щоб досягнути цієї цілі ми розгортаємо масштабну електрифікацію колій. У найкращі роки УЗ електрифікувала по 100 км на рік, а за попередні 8 років було електрифіковано лише 23 км залізничних колій.

Ми плануємо електрифікувати щонайменше 500 км до 2024 року. Це дозволить налагодити швидкісні міжрегіональні сполучення та запустити нові маршрути формату Інтерсіті+ до понад 10 обласних центрів країни, серед яких Ужгород, Чернівці, Луцьк, Житомир, Чернігів, Суми, Кропивницький, Маріуполь, Миколаїв, Херсон. Зокрема, уже скоро поєднаємо швидкісною залізницею Київ та Черкаси», — розповів Олександр Кубраков.

Серед пріоритетних проектів з електрифікації на 2022 рік:

Долинська – Миколаїв - Колосівка

Ворожба – Суми

Житомир – Новоград-Волинський

У 2021 завершиться електрифікація 50 км колій на маршрутах:

Київ — Васильків-2 протяжністю 11 км (завершимо у 2021 році)

Організація такого сполучення дозволить переорієнтувати значний пасажиропотік на цьому напрямку з автомобільного на залізничний транспорт. Станція Васильків-2 розташована лише в 500 метрах від центральної площі міста Васильків, і курсування приміських поїздів до цієї станції буде зручнішим для городян.Очікуваний пасажиропотік маршруту — від 5 до 7 тис. на добу.

Черкаси — станція ім. Т. Шевченка протяжністю 30,4 км (завершимо у 2022 році)

Наразі залізниця не є конкурентним та комфортним засобом пересування для мешканців Черкас. Впровадження проекту дозволить скоротити час у дорозі на 40 хвилин. Прогнозований пасажиропотік після електрифікації до 200 тис. пасажирів на рік. У перспективі з продовженням проєктів електрифікації (зокрема, на сегменті від Черкас до Гребінки та від станції ім. Тараса Шевченка до Помічної) дозволить налагодити пряме сполучення зі столицею та 5–6 обласними центрами (зокрема, Харковом, Полтавою, Черніговом, Сумами, Миколаєвом, Херсоном).

– Ковель – Ізов – Держкордон (завершимо у 2022 році)

– Чорноморська — Берегова, 6,5 км (завершено)

Нагадаємо, що 4 листопада була запущена в роботу дільниця Чорноморська — Берегова, що використовується найбільшими морськими портами України. Будівництво та електрифікація другої головної колії дільниці дозволило підвищити її пропускну спроможність до 60 пар поїздів на добу.

0
ВСЕ - МОЖЛИВО
Найцікавіші матеріали
У Рівному чоловік на смерть збив жінку і втік. Його розшукали
0
Читати далі
На Рівненщині перекрили черговий канал незаконного перетину кордону особами призовного віку
0
Читати далі
У Рівному за приватні кошти відкриють нову школу з укриттям для безпечного навчання дітей
0
Читати далі
На Рівненщині внаслідок пожежі загинули 3 дітей
0
Читати далі
У Вараському районі керманич наїхав на пішохода та втік
0
Читати далі
Зеленський представив «план стійкості» у Верховній Раді
0
Читати далі
У Рівному судять зрадницю, котра перейшла на бік ворога
0
Читати далі
Реверсна дотація допоможе державі захистити громади прифронтових та деокупованих територій
0
Читати далі
Жителя Сарненського району судитимуть за організацію схеми для ухилянтів
0
Читати далі