До 2024 року в Україні зроблять швидкісне залізничне сполучення між усіма обласними центрами

До 2024 року в Україні зроблять швидкісне залізничне сполучення між усіма обласними центрами
0
До 2024 року в Україні зроблять швидкісне залізничне сполучення між усіма обласними центрами

Сьогодні відбувся форум «Велике будівництво: нова залізниця», у якому взяли участь Президент України Володимир Зеленський, Прем’єр-міністр України Денис Шмигаль, Міністр інфраструктури України Олександр Кубраков. Центральна тема - системні зміни, які очікують на Укрзалізницю та напрями розвитку галузі.

«До кінця 2024 року в усі обласні центри має доїжджати поїзд Інтерсіті. Щоб досягнути цієї цілі ми розгортаємо масштабну електрифікацію колій. У найкращі роки УЗ електрифікувала по 100 км на рік, а за попередні 8 років було електрифіковано лише 23 км залізничних колій.

Ми плануємо електрифікувати щонайменше 500 км до 2024 року. Це дозволить налагодити швидкісні міжрегіональні сполучення та запустити нові маршрути формату Інтерсіті+ до понад 10 обласних центрів країни, серед яких Ужгород, Чернівці, Луцьк, Житомир, Чернігів, Суми, Кропивницький, Маріуполь, Миколаїв, Херсон. Зокрема, уже скоро поєднаємо швидкісною залізницею Київ та Черкаси», — розповів Олександр Кубраков.

Серед пріоритетних проектів з електрифікації на 2022 рік:

Долинська – Миколаїв - Колосівка

Ворожба – Суми

Житомир – Новоград-Волинський

У 2021 завершиться електрифікація 50 км колій на маршрутах:

Київ — Васильків-2 протяжністю 11 км (завершимо у 2021 році)

Організація такого сполучення дозволить переорієнтувати значний пасажиропотік на цьому напрямку з автомобільного на залізничний транспорт. Станція Васильків-2 розташована лише в 500 метрах від центральної площі міста Васильків, і курсування приміських поїздів до цієї станції буде зручнішим для городян.Очікуваний пасажиропотік маршруту — від 5 до 7 тис. на добу.

Черкаси — станція ім. Т. Шевченка протяжністю 30,4 км (завершимо у 2022 році)

Наразі залізниця не є конкурентним та комфортним засобом пересування для мешканців Черкас. Впровадження проекту дозволить скоротити час у дорозі на 40 хвилин. Прогнозований пасажиропотік після електрифікації до 200 тис. пасажирів на рік. У перспективі з продовженням проєктів електрифікації (зокрема, на сегменті від Черкас до Гребінки та від станції ім. Тараса Шевченка до Помічної) дозволить налагодити пряме сполучення зі столицею та 5–6 обласними центрами (зокрема, Харковом, Полтавою, Черніговом, Сумами, Миколаєвом, Херсоном).

– Ковель – Ізов – Держкордон (завершимо у 2022 році)

– Чорноморська — Берегова, 6,5 км (завершено)

Нагадаємо, що 4 листопада була запущена в роботу дільниця Чорноморська — Берегова, що використовується найбільшими морськими портами України. Будівництво та електрифікація другої головної колії дільниці дозволило підвищити її пропускну спроможність до 60 пар поїздів на добу.

0
ВСЕ - МОЖЛИВО
Найцікавіші матеріали
Десятирічну безпекову угоду підписали Україна і США. Чому це важливо
0
Читати далі
Унаслідок ДТП загинув житель Рівненського району
0
Читати далі
ВЛК для бронювання та призовникам до 25 років не потрібна — постанова уряду
0
Читати далі
Попкорн: насолода для кожного дня
0
Читати далі
Псевдожурналісту Остапу Стахіву не дали права реєструвати власне ЗМІ
0
Читати далі
Дві фірми викрили на змові на тендерах із ремонту доріг на Рівненщині
0
Читати далі
85 вʼязнів із Рівненщини вступили до ЗСУ
0
Читати далі
Три проєкти з Рівненщини перемогли у конкурсі національно-патріотичного виховання
0
Читати далі
Цьогоріч СБУ Рівненщини викрили 32 особи за підозрою у державній зраді
0
Читати далі