До 2024 року в Україні зроблять швидкісне залізничне сполучення між усіма обласними центрами

До 2024 року в Україні зроблять швидкісне залізничне сполучення між усіма обласними центрами
0
До 2024 року в Україні зроблять швидкісне залізничне сполучення між усіма обласними центрами

Сьогодні відбувся форум «Велике будівництво: нова залізниця», у якому взяли участь Президент України Володимир Зеленський, Прем’єр-міністр України Денис Шмигаль, Міністр інфраструктури України Олександр Кубраков. Центральна тема - системні зміни, які очікують на Укрзалізницю та напрями розвитку галузі.

«До кінця 2024 року в усі обласні центри має доїжджати поїзд Інтерсіті. Щоб досягнути цієї цілі ми розгортаємо масштабну електрифікацію колій. У найкращі роки УЗ електрифікувала по 100 км на рік, а за попередні 8 років було електрифіковано лише 23 км залізничних колій.

Ми плануємо електрифікувати щонайменше 500 км до 2024 року. Це дозволить налагодити швидкісні міжрегіональні сполучення та запустити нові маршрути формату Інтерсіті+ до понад 10 обласних центрів країни, серед яких Ужгород, Чернівці, Луцьк, Житомир, Чернігів, Суми, Кропивницький, Маріуполь, Миколаїв, Херсон. Зокрема, уже скоро поєднаємо швидкісною залізницею Київ та Черкаси», — розповів Олександр Кубраков.

Серед пріоритетних проектів з електрифікації на 2022 рік:

Долинська – Миколаїв - Колосівка

Ворожба – Суми

Житомир – Новоград-Волинський

У 2021 завершиться електрифікація 50 км колій на маршрутах:

Київ — Васильків-2 протяжністю 11 км (завершимо у 2021 році)

Організація такого сполучення дозволить переорієнтувати значний пасажиропотік на цьому напрямку з автомобільного на залізничний транспорт. Станція Васильків-2 розташована лише в 500 метрах від центральної площі міста Васильків, і курсування приміських поїздів до цієї станції буде зручнішим для городян.Очікуваний пасажиропотік маршруту — від 5 до 7 тис. на добу.

Черкаси — станція ім. Т. Шевченка протяжністю 30,4 км (завершимо у 2022 році)

Наразі залізниця не є конкурентним та комфортним засобом пересування для мешканців Черкас. Впровадження проекту дозволить скоротити час у дорозі на 40 хвилин. Прогнозований пасажиропотік після електрифікації до 200 тис. пасажирів на рік. У перспективі з продовженням проєктів електрифікації (зокрема, на сегменті від Черкас до Гребінки та від станції ім. Тараса Шевченка до Помічної) дозволить налагодити пряме сполучення зі столицею та 5–6 обласними центрами (зокрема, Харковом, Полтавою, Черніговом, Сумами, Миколаєвом, Херсоном).

– Ковель – Ізов – Держкордон (завершимо у 2022 році)

– Чорноморська — Берегова, 6,5 км (завершено)

Нагадаємо, що 4 листопада була запущена в роботу дільниця Чорноморська — Берегова, що використовується найбільшими морськими портами України. Будівництво та електрифікація другої головної колії дільниці дозволило підвищити її пропускну спроможність до 60 пар поїздів на добу.

0
ВСЕ - МОЖЛИВО
Найцікавіші матеріали
росія за тиждень до вибуху на Каховській ГЕС прийняла закон про дозвіл не розслідувати теракти
0
Читати далі
Перші групи пілотів вже відправилися до Великої Британії для навчання на F-16
0
Читати далі
Водія маршрутки у Рівному, який зневажливо повівся із матірʼю загиблого героя, звільнено
0
Читати далі
Окупанти деморалізовані тривалим очікуванням контрнаступу
0
Читати далі
У Рівному з девʼятого поверху зірвався чоловік
0
Читати далі
СБУ Рівненщини викрила організаторів схеми виїзду чоловіків призовного віку за кордон
0
Читати далі
Президент повідомив про підготовку нових оборонних рішень для України
0
Читати далі
Європарламент схвалив план збільшення виробництва боєприпасів для України
0
Читати далі
В Україні запрацював мобільний застосунок ChatGPT
0
Читати далі