Дорожня галузь трансформується за європейським зразком

Дорожня галузь трансформується за європейським зразком
0
Дорожня галузь трансформується за європейським зразком

Голова Укравтодору Олександр Кубраков представив план на 2021-2023 роки, за яким рухатиметься Укравтодор у рамках президентської програми «Велике будівництво».

Фундаментальні зміни у галузі втілюватимуться за принципами країн ЄС та на підставі успішних кейсів західних партнерів. Зокрема, низка ключових реформ буде реалізовуватися за підтримки ЄБРР.

«Усі управлінські рішення мають бути засновані на даних, data-based policies, за планами та стратегіями має стояти наука. Саме тому, тільки із активною роботою ДП «ДерждорНДІ» можливо втілити усі реформи, над якими ми зараз спільно працюємо із ЄБРР, нашими іншими міжнародними партнерами, командою підтримки реформ в Укравтодорі», – зазначив Олександр Кубраков.

Серед інституційних змін, які втілює Укравтодор для попередження корупційних ризиків, зокрема, запровадження Плану антикорупційних заходів у рамках проекту з ЄБРР, переведення усієї тендерної документації у електронний формат, створення відкритих реєстрів асфальто-бетонних заводів та калькулятору розрахунку досвіду підрядника, лібералізація ціноутворення: від етапу проекту до звітування за виконані роботи.

ДАК «Автомобільні дороги України» вже отримала Наглядову раду, розпочала співпрацю з Прозоро. Продажі, розробили стратегію розвитку з фокусом на попередження корупції. Паралельно реалізується стратегія покращення управління якістю, яка передбачає низку заходів та нововведень. Зокрема, оновлення підходу до моніторингу доріг. Найближчими днями буде оголошено закупівлі, які вперше спрямовані на збір та аналіз інструментальних даних щодо стану доріг.

Із наступного року – повністю автоматизуватиметься пріоритизація ремонтних та будівельних робіт завдяки системі HDM-4. Уже заплановане навчання спеціалістів для роботи з системою, яка використовується 134 урядами країн, рекомендована Світовим банком та обома світовими дорожніми асоціаціями.

Також, планується застосувати на найбільших дорожніх проектах міжнародно визнаних форм договорів, у тому числі – FIDIC, NEC та інші. Це потребуватиме не тільки перегляду системи контрактування підрядників, але й, знову ж, ціноутворення, арбітражу та інших системних речей. Окрім того, формуватиметься нормативна база для застосування BIM-технології в проектуванні інфраструктурних об’єктів.

Нагадаємо, у планах «Великого будівництва» на 2021 рік – збудувати і оновити 6500 км доріг та 245 штучних споруд.

0
Економіка
Найцікавіші матеріали
На Рівненщині чоловік без посвідчення водія перекинувся у тракторі і загинув
0
Читати далі
У Рівненській прокуратурі відреагували на скандал з пенсією керівника
0
Читати далі
На Рівненщині продовжують розбудовувати мережу ЦНАПів
0
Читати далі
140 підприємців Рівненщини підключилися до першого онлайн-діалогу бізнесу з владою
0
Читати далі
У Рівному чоловік пошкодив меморіальну дошку
0
Читати далі
Україна може стати 33 або 35 членом НАТО
0
Читати далі
Вже 26 виробників з Рівненщини до програми «Національний кешбек»
0
Читати далі
На Рівненщині голову громада та депутата міської ради викрили на хабарі
0
Читати далі
Рівненська ОДА запроваджує щотижневу комунікаційну платформу для діалогу влади з бізнесом
0
Читати далі