Дорожня галузь трансформується за європейським зразком

Дорожня галузь трансформується за європейським зразком
0
Дорожня галузь трансформується за європейським зразком

Голова Укравтодору Олександр Кубраков представив план на 2021-2023 роки, за яким рухатиметься Укравтодор у рамках президентської програми «Велике будівництво».

Фундаментальні зміни у галузі втілюватимуться за принципами країн ЄС та на підставі успішних кейсів західних партнерів. Зокрема, низка ключових реформ буде реалізовуватися за підтримки ЄБРР.

«Усі управлінські рішення мають бути засновані на даних, data-based policies, за планами та стратегіями має стояти наука. Саме тому, тільки із активною роботою ДП «ДерждорНДІ» можливо втілити усі реформи, над якими ми зараз спільно працюємо із ЄБРР, нашими іншими міжнародними партнерами, командою підтримки реформ в Укравтодорі», – зазначив Олександр Кубраков.

Серед інституційних змін, які втілює Укравтодор для попередження корупційних ризиків, зокрема, запровадження Плану антикорупційних заходів у рамках проекту з ЄБРР, переведення усієї тендерної документації у електронний формат, створення відкритих реєстрів асфальто-бетонних заводів та калькулятору розрахунку досвіду підрядника, лібералізація ціноутворення: від етапу проекту до звітування за виконані роботи.

ДАК «Автомобільні дороги України» вже отримала Наглядову раду, розпочала співпрацю з Прозоро. Продажі, розробили стратегію розвитку з фокусом на попередження корупції. Паралельно реалізується стратегія покращення управління якістю, яка передбачає низку заходів та нововведень. Зокрема, оновлення підходу до моніторингу доріг. Найближчими днями буде оголошено закупівлі, які вперше спрямовані на збір та аналіз інструментальних даних щодо стану доріг.

Із наступного року – повністю автоматизуватиметься пріоритизація ремонтних та будівельних робіт завдяки системі HDM-4. Уже заплановане навчання спеціалістів для роботи з системою, яка використовується 134 урядами країн, рекомендована Світовим банком та обома світовими дорожніми асоціаціями.

Також, планується застосувати на найбільших дорожніх проектах міжнародно визнаних форм договорів, у тому числі – FIDIC, NEC та інші. Це потребуватиме не тільки перегляду системи контрактування підрядників, але й, знову ж, ціноутворення, арбітражу та інших системних речей. Окрім того, формуватиметься нормативна база для застосування BIM-технології в проектуванні інфраструктурних об’єктів.

Нагадаємо, у планах «Великого будівництва» на 2021 рік – збудувати і оновити 6500 км доріг та 245 штучних споруд.

0
Економіка
Найцікавіші матеріали
На Рівненщині відбувся День партнерства до Дня Європи
0
Читати далі
У Рівному внаслідок ДТП постраждали двоє осіб
0
Читати далі
В Україні зросте вартість контрактного навчання у вишах
0
Читати далі
Вентилятори – недорогий порятунок від літньої спеки
0
Читати далі
СБУ затримала агентів фсб, які готували нові удари рф по Київщині та Рівненщині
0
Читати далі
Начальнику Рівненського ТЦК працівники ДБР повідомили нову підозру
0
Читати далі
Поліцейські встановлюють осіб, які у Дубенському районі пошкодили могили захисників України
0
Читати далі
За державну зраду та підготовку диверсії в Сарнах судитимуть жителя Львівщини
0
Читати далі
Обставини інциденту у Рівному між учителем та ученицею встановлено
0
Читати далі