Щовесни жителів Рівненщини непокоїть стан доріг, мовляв, "зі снігом і асфальт зійшов". Водії та пішоходи дивуються, як так сталося, що більша кількість асфальтного полотна потребує ремонту. Однак, стало відомо, що міська влада Рівного ще не оголосила тендер на виковання ямкового ремонту на вулицях міста. Тим часом поліцейські вимірювали глибину дна рівненських доріг.
Відтак, співробітники відділу безпеки дорожнього руху управління патрульної поліції проводять весняний комісійний оглад автомобільних доріг та вулично-шляхової мережі області, й сьогодні на ділі продемонстрували, як саме проходить сам процес огляду на прикладі вулиці Млинівської, що у Рівному.
Інспектори виміряли глибину та ширину ям і зафіксували порушення норм.
"Поліція здійснила огляд ямкової мережі. На даній ділянці вулиці наявна ямковість, колійність, напливи, нерівності, осідання дорожнього покриття глибина яких перевищує граничну допустимість й зафіксовані конкретні розміри: 4,30*4,50 глибиною 7 см, 2,30*2,70 глибиною 7 см, та напливи висотою до 7 см, що є порушенням правил норм та стандартів. На даній ділянці ремонтні роботи в момент обстеження не проводились. На даній ділянці знаходиться 4 знаки "пішохідний перехід", згідно знаків порушень - немає, але відсутня дорожня розмітка пішохідного переходу, яку потрібно нанести після ямкового ремонту"- розповів старший інспектор відділу безпеки дорожнього руху управління патрульної поліції, старший лейтенант Смалько Сергій.
За словами старшого лейтенанта, до повного переліку порушень, на Млинівській ще й забруднена ливнева каналізація. За результатами обстеження, ділянка вулиці, не відповідає вимогам правилам та стандартам у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху.
Факти таких порушень поліцейські фіксують у відповідних актах огляду за результатами яких будуть вживатись відповідні заходи згідно чинного законодаства.
"Зараз відбувається весняне комісійне обстеження вулиць області, незважаючи на великий бсяг робіт на даній вулиці, залишається ряд невиконаних. Такі обстеження проводяться на автомобільних дорогах спільно з власниками, тобто Службою автомобільних доріг і Рівненським облавтодором, сьогодні було проведено спільні обстеження, складені акти в яких зафіксовані конкретні недоліки, які потрібно усувати.
Матеріали про порушення в подальшому збираються і в компетенції по виявлених недоліках після встановлення відповідальних посадових осіб, вручаються вимоги та приписи на усунення цих недоліків в терміни визначені дсту в даному випадку 35-97 днів. Якщо ці приписи не виконуються у встановлені законодаством терміни, тобто 5-10 діб, проводиться повторна перевірка, складаються відповідні адміністративні матеріати, які згодом направляють на розгляд до суду"
Під час перевірки був присутній начальник дільниці №1 Рівненського ШЕУ Віталій Кончук, він власне підтвердив, що за перевірену ділянку Млинівської й справді несе відповідальність саме Рівненське ШЕУ, однак нині немає коштів на проведення ремонту даної ділянки. За його словами, ШЕУ не є замовником ремонтних робіт, а лише виконавцем і справді, за дану ділянку відповідають їхні посадові особи, але останні фактично не мають важелів для ліквідації проблем. Міська влада повинна оголосити тендер на ямковий ремонт і тоді його профінансувати організації, що його виконуватиме. Лише тоді можна відремонтувати дорогу.
Адже як відомо замовником подібних робіт виступає саме міська влада, яка власне повинна профінансувати матеріали й в цілому замовлення ямкового ремонту, виконавцем якого й виступить Рівненське ШЕУ.
"На 2 травня плануються відкриті торги, тобто будь-яка організація може взяти у цьому участь й показати наскільки якісно й ефективно можуть відремонтувати дороги. З тієї інформації, якою я володію, то наразі Рівненське ШЕУ не отримує фінансування на проведення робіт цієї вулиці на даний момент, і передбачається, що саме переможець відкритих торгів буде його проводити"- підкреслив Віталій Кончук.