Нагадаємо, що з 23 березня у Костополі подорожчав проїзд по місту. В Рівному таке подорожчання очікують вже 1 квітня:
Костопіль переплюнув Рівне: там вже їздять по тарифу 5грн містом
Так от, після тижня їзди за новими тарифами, костопільчани розмірковують, а куди ж йдуть ті гроші за проїзд, якщо якість послуги перевезення не змінилась? Ось що вони пишуть у Типовий Костопіль:
Щоб довго не тягнути, відразу скажу -Нічого не змінилось, по крайній мірі ніяких змін в кращу сторону користувачі не відчули. Ще з 23 березня перевізники ФОП Мельник Л.Є. та ФОП Алексейчук А.А. почали брати по місту Костопіль 5 грн за проїзд. В той же час в обласному центрі проїзд 4 грн (5грн з 1-го квітня). А міста за розмірами та кількістю маршрутів та транспорту на маршрутах відрізняються в десятки раз, при тому що в Рівному є тролейбули (3 грн), а отже в жителів є вибір та можливість обрати дешевший варіант. Як так виходить, що Рівненські перевізники справляються з поставленими задачами попри значну відстань маршрутів (порівняно з Костополем маршрути в рівному в 4 рази довші) та наявністю дешевшого громадського транспорту... не відомо.
Куди ж підуть гроші костопільчан? Постає питання виділення з міського бюджету коштів на компенсацію міським автоперевізникам за перевезення дітей шкільного віку (4грн) на період навчання в загальноосвітніх навчальних закладах міста (з 1 жовтня по 15 травня навчального року) та встановлення відповідної пільги на проїзд.
Що до підвищення якості надання послуг говорити конкретно ніхто не став, лише рекомендували міським автоперевізникам (ФОП Мельник Л.Є. та ФОП Алексейчук А.А.) привести у належний санітарний стан салони міських автобусів. Тому якщо влада знає, що громадський транспорт не відповідає санітарному стану, то як цей транспорт пройшов чергову стандартизацію та сертифікацію, а перевізник отримав ти продовжив ліцензування? Хто не здійснює контроль за дотриманням умов перевезень, визначених дозволом на перевезення? Тому питання за що ми сплачуємо 5грн ? І досі без відповіді.
Для довідки: Державний контроль автомобільних перевізників на території України здійснюється шляхом проведення планових, позапланових і рейдових перевірок (перевірок на дорозі).
Планові перевірки проводяться не частіше одного разу на рік. Орган державного контролю не пізніше ніж за 10 календарних днів до початку проведення планової перевірки письмово повідомляє про це автомобільного перевізника, якого буде перевіряти.
Позапланові перевірки проводяться лише на підставі заяви (повідомлення в письмовій формі) про порушення автомобільним перевізником вимог законодавства про автомобільний транспорт уповноваженими особами органів, яким надано право здійснення державного контролю, з метою перевірки наведених фактів та виконання припису про порушення зазначеного законодавства.
Рейдові перевірки дотримання вимог законодавства про автомобільний транспорт під час виконання перевезень пасажирів і вантажів автомобільним транспортом здійснюються шляхом зупинки транспортного засобу або без такої зупинки посадовими особами центрального органу виконавчої влади, що забезпечує реалізацію державної політики з питань безпеки на наземному транспорті, та його територіальних органів, які мають право зупиняти транспортний засіб у форменому одязі за допомогою сигнального диска (жезла) відповідно до порядку, затвердженого Кабінетом Міністрів України.
У разі проведення позапланових і рейдових перевірок автомобільний перевізник, що буде перевірятися, про час проведення перевірки не інформується.