Майже 20 тисяч звернень упродовж 2021 року отримали працівники Рівненського обласного контактного центру. Зокрема, на «гарячу лінію» Рівненської ОДА надійшло 9148 звернень, 10 754 заяви перенаправлено з Урядової «гарячої лінії». Найбільше питань стосувалося стану об'єктів інфраструктури, надання послуг, тарифів - це 44% від загальної кількості.
«Для громадян телефонна «гаряча лінія» стала реальним засобом невідкладно звернутися до місцевих органів влади зі своєю проблемою чи пропозицією. Серед п'ятірки актуальних питань, що порушували мешканці у дзвінках на гарячу лінію облдержадміністрації, понад 44% стосувались комунального господарства територіальних громад. На другому місці (понад 15%)- соціального захисту та субсидій. На третьому місці (а це 10,21% )- тема охорони здоров'я. Тим часом 10,11% звернень стосувалася питань, які не підпадають під наш класифікатор. А на п'ятому місці (9%) - тема транспорту», - розповів керівник Рівненського обласного контактного центру Василь Курилас.
Він додав, що у 2021 році, за дорученням голови Рівненської облдержадміністрації Віталія Коваля, через погодні умови «гаряча лінія» працювала як цілодобовий комунікаційний центр для взаємодії та координації дій з подолання наслідків негоди. Упродовж 26-28 червня на «гарячу лінію» Рівненської обласної адміністрації надійшло понад 670 звернень щодо наслідків негоди, які невідкладно розглядали відповідні служби.
Також 209 звернень були від учасників АТО\ООС та членів їх сімей для надання консультативної допомоги. Контактний центр опрацював 10 заявок від мешканців АР Крим, Севастополя, Донецької та Луганської областей.
Загалом понад 70 відсотків звернень вдалося вирішити.
Рівненський обласний контактний центр продовжує приймати звернення за телефоном 0 800 500 078 та на ел. пошту 400800@ukr.net.
Майже 20 тисяч звернень упродовж 2021 року отримали на «гарячу лінію» обласного колцентру
Найцікавіші матеріали