Впровадження та удосконалення у Рівненській ОДА системи електронного документообігу обговорили під час наради під керівництвом заступника голови ОДА з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації Іванни Смачило.
У нараді взяли участь керівник апарату ОДА Олександр Бірюков, представники Регіонального інформаційно-комп'ютерного центру.
«Система, відповідно до вимог Кабміну, вже використовується у роботі апаратом ОДА та інтегрована з системою електронної взаємодії органів виконавчої влади. Поступово будемо долучати усі структурні підрозділи до е-урядування. Адже ми готуємося до впровадження режиму «без паперів, коли взагалі в державних органах не будуть використовуватися ніякі паперові документи», – зазначила Іванна Смачило.
Вона нагадала, що Президент України Володимир Зеленський на Всеукраїнському форумі «Україна 30. Цифровізація» заявив, що органи державної влади увійдуть у так званий режим paperless, коли послуги надаватимуться за допомогою цифрових інструментів, із 24 серпня цього року.
Наразі в ОДА проводять зустрічі із представниками розробників СЕД з метою обговорення шляхів можливої подальшої співпраці.
За результатами наради заступник голови ОДА з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації Іванна Смачило доручила визначити проблемні питання, пов’язані із функціонуванням діючої СЕД та підготувати пропозиції щодо вдосконалення системи електронного документообігу.
На Рівненщині вже готуються до впровадження «paperless»
Найцікавіші матеріали