Охопити інклюзією більше дітей з інвалідністю та зменшити кількість дітей в інтернатах.
Така мета реформи деінституціалізації.
Сьогодні під час координаційного комітету з питань охорони дитинства та підтримки сім’ї обговорили перші кроки реформи на Рівненщині, йдеться на сайті Рівненської ОДА.
«На сьогодні в Рівненській області, як і в цілому по Україні, позитивна динаміка зростання кількості учнів в інклюзивних класах. Таке навчання організовано в 239 школах, де навчається 607 дітей з особливими потребами. Збільшення охоплення дітей з інклюзивною освітою має привести до зменшення дітей, які влаштовуються в інтернатні заклади», - зазначила заступниця голови Рівненської ОДА Світлана Богатирчук-Кривко.
Так, одним із очікуваних результатів реформидеінституціалізації є зменшення щороку кількості дітей, які виховуються в інтернатних закладах, на 10 відсотків.
На сьогодні у 19 таких закладах Рівненщини навчається 3091 дитина, а це на 47 менше ніж у минулому навчальному році. Освітній процес у спецзакладах забезпечується для 1599 дітей з особливими освітніми потребами, що на 119 дітей менше ніж торік.
Нагадаємо, що батьки дітей з особливими освітніми потребами мають вибір щодо форм здобуття освіти їх дітьми: спеціальні заклади освіти, індивідуальна форма навчання (педагогічний патронаж), інклюзивні класи/групи, спеціальні класи.