Про це повідомляє креативна агенція I AM IDEA з посиланням на дані Міноборони України.
Разом із Міноборони агенція запустила кампанію «Оновлюй дані в ТЦК», яка зазначає, що боятися — це нормально.
«Страх підсилюється інформаційною напругою, а тиск із боку суспільства щодня змушує виправдовуватись», — зазначили в агенції. Команда каже, що для них стало справжнім інсайтом те, що «люди насправді бояться не смерті, а невизначеності».
«Здебільшого наявна комунікація — це залучення людей до ЗСУ під патріархальним тиском, бо "ти ж захисник, ти маєш бути мужнім!" Нашим завданням було апелювати до людей, які розуміють, що мають захищати країну, але поки перебувають у стані "дадуть повістку — піду, не дадуть — не піду" [...] Коли думали над ідеями, проводили дослідження, то зрозуміли, що все зводиться до однієї історії — людям банально страшно, тому вони не йдуть на службу до ЗСУ», — каже креативний директор I AM IDEA Ігор Фінашкін.
«Є дві складові перемоги — люди та зброя. І треба розуміти, що не всі мобілізовані виконують стрілецькі завдання, є потреба в усіх спеціальностях. Тут важлива довіра між громадянами й ТЦК, зараз цю довіру треба вибудовувати з нуля. Тому ми робимо крок назустріч цій довірі, бо у всіх нас одне завдання — перемогти», — наголосила заступниця міністра оборони Ганна Маляр.
У Міноборони зазначають, що після визнання страху є два шляхи роботи з ним — тікати й заперечувати або прийняти і працювати з ним: «I AM IDEA та Міністерство оборони пропонують другий варіант, де кожен може перерости свій страх і стати більшим за нього — перетворити барʼєр на потужний інструмент для себе».