Антимонопольний комітет України переглянув скаргу українсько-німецької фірмі "Автострада" на тендер по поточному ремонту Городище-Рівне-Старокостянтинів. Відтак САД зобов`язали допустити її до торгів.
Читати: Українсько-німецьку компанію не пускають на тендер з будівництва міжнародної траси на Рівненщині?
Нагадаємо, на тендер з ціною трошки більше 117 мільйонів подалось три учасники, але ТОВ "СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОСТРАДА" не допустили до аукціону, бо Учасник не вказав в Довідці адресу асфальтно-бетонного заводу,"- повідомляла Мирослава Примак.
"Автострада поскаржилась в АМКУ, бо адреса їх АБЗ зазначена в Атестаті.
"Пройшли" до аукціону ТзОВ "ЕДБ" з Канева Черкаської області та ТОВ "ВВВ Монтаж" з реєстрацією в Києві.
"Німецька" фірма заснована трохи більше 2-х років тому та "прописана" у Вінниці, нині власник - з Одеси. Наші Гроші писали, що фірма заснована в кінці 2015 р. португальською компанією «Цахаріас Інтернейшнл Проджектс» («Zacharias International Projects») німця Вальтера Цахаріаса і ТОВ «МВ Інвест Груп» львів’янки Тетяни Василівни Шкіль. Особа з такими ПІБ є матір’ю бізнесмена Максима Шкіля.
Фірма отримувала підряди виключно від САД Вінницької області та встигла заробити на тендерах 1,239 млрд.
Варто зазначити, що "Автостраду" "не пустили" ще й на інших ділянках цієї ж дороги (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-09-10-001277-c (тендер на 91,3 млн.) та https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-09-10-001352-c (тендер на 72,6 млн.).
Теж подані скраги до АМКУ, прийняті до розгляду та будуть розглянуті 30 листопада.
Для інформації:
"Київське" ТОВ "ВВВ Монтаж" отримує підряди ЛИШЕ на Рівненщині та конкурує з ТзОВ "ЕДБ" (останнє має лише 3 підряди на Рівненщині). До речі, директором є Коваль Віталій з Березного, а власник - Пустовіт Олексій Володимирович з Броварів"