Попередня причина смертельної ДТП неподалік Рівного, що трапилась 3-го березня –виїзд одного з легковиків на зустрічну.
У цій автотрощі одна людина загинула і троє травмувались. Ця ділянка дороги Київ – Чоп є місцем концентрації аварій через те, що збудована неправильно, зазначають правоохоронці.
Аварія і наслідки
У середу ввечері внаслідок зіткнення автомобілі потрощило, людей із них довелося витягати рятувальникам. Аварія сталася 3 березня о 19.40 на трасі поблизу села Грушвиця за 15 кілометрів від Рівного.
«32-річний житель міста Суми за кермом Hyundai допустив виїзд на зустрічну смугу, де відбулося зіткнення з автомобілем Peugeot. Останнім керував 45-річний житель сели Три Копці Рівненського району. Зі слів родича водія, він їхав в межах 100 км/год, однак, це буде з'ясовуватися в ході досудового розслідування», – повідомила речниця Нацполіції області Марія Юстицька.
В легковику, крім водія, було двоє пасажирів, один із них загинув на місці. Як повідомили із пресслужби обласного центру екстреної медичної допомоги, вони – жителі Сум, їхали за кордон, де працювали далекобійниками.
У іншому авто пасажирів не було. Травмованих відвезли до Рівненської міської лікарні.
«Виявили в одного важку черепно-мозкову травму, зразу його взяли в операційну для проведення термінового оперативного втручання з приводу епідуральної гематоми. Це один з найважчих пацієнтів був, він зараз знаходиться у важкому стані, без свідомості на апараті ШВЛ», – розповів лікар-анестезіолог Андрій Огінський.
Два інших пацієнти, за словами лікаря, були в травматичному шоці з переломами. В одного зламані дві гомілки, в іншого одна. Медики провели оперативне втручання, і наразі пацієнти у стабільному стані.
Вбивча ділянка
Ділянку траси, де сталася аварія, начальник відділу безпеки дорожнього руху патрульної поліції області Сергій Коханюк називає місцем концентрації ДТП.
«Перший фактор безпосередній, який впливає на виникнення ДТП – перевищення швидкості, це основна причина. Друга причина – неналежним чином влаштований клин відгону. Він повинен бути більш спрямленішим, щоб водії могли плавно перестроїтися з двох смуг в одну», – розповів Сергій Коханюк.
Помилки, за словами начальника відділу, допустили проектанти дороги.
«Колись, як робили проект дороги, то тут був стик двох фірм, які її робили. Вийшло так, що ті не доробили кусок, і ті ні. І таке воно вийшло. Так його прийняли в експлуатацію без поліції, хоча поліція наполягала, що тут не відповідно до проекту його збудовано», – каже Сергій Коханюк.
Огляд ДТП на цій ділянці за останні кілька років від Суспільного.
Що кажуть у Службі доріг
Речник Служби автодоріг в області Дмитро Леонтіюк пояснює: цю ділянку дороги фірми-підрядники здали орієнтовно десять років тому. В експлуатацію її тоді прийняло Міністерство інфраструктури. Чому так сталося, Дмитро Леонтіюк не знає, адже пройшло чимало часу.
Невдовзі Служба автодоріг в області має виправити помилки попередніх проектантів.
«В минулому році було облаштовано земельне полотно під майбутній поточний ремонт цієї ділянки дороги. Отих 750 метрів клин. Чому не відбуваються роботи прямо вже – тому що зараз або пізньої осені, коли ґрунти перезволожені, ми не можемо виконати ці роботи якісно», – каже речник Служби автодоріг в області Дмитро Леонтіюк.
Роботи обіцяють розпочати тоді, коли підсохне ґрунт і середньодобова температура сягатиме 15 градусів тепла. Орієнтовно, за словами Дмитра Леонтіюка, це травень–червень.
За даними поліції, за останні п'ять років на цій ділянці сталась 21 ДТП, дев'ятеро людей загинули.
За матеріалами: Суспільне
Смертельна дорога біля Рівного – помилка проектантів?
Найцікавіші матеріали