Учасниками всеукраїнської програми розвитку молоді стали цього року інтернати у Клевані, Рафалівці та Рівному. У її рамках 22 вересня у Рафалівській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів з пришкільним інтернатом (Володимирецький район) за участі столичних спеціалістів пройшов мотиваційний тренінг для старшокласників.
Протягом року вони також отримають повну інформацію про зовнішнє незалежне оцінювання (ЗНО), про умови вступу та навчання в різних освітніх закладах, у тому числі й вищих. За результатами всесвітньовідомого тесту «Magellano університет» майбутні випускники отримають безкоштовні персональні консультації досвідченого психолога для вибору професії. «Коли цілеспрямовано і системно наставники супроводжують молодь у процесі навчання, допомагають, корегують – впевнена, це буде дуже корисно для нас, бо наші педагоги, які попередньо знайомилися з тим, як відбувається це навчання – у захваті», - говорить директор Рафалівської школи Тетяна Михайлівна Костючик. У рамках програми школа у Рафалівці навіть була обладнана комп'ютерним класом. Це дозволяє учням готуватись до ЗНО на спеціальній навчальній онлайн-платформі iLearn, яка містить курси та вебінари з української мови і літератури, англійської мови, математики, історії України.
Як пілотний освітній проект програму започаткували у 2015 році компанія «Кока-Кола Беверіджиз Україна» спільно з Громадською спілкою «Освіторія». Вона стартувала у Центрі реабілітації «Смарагдове місто» у Святогірську Донецької області, що став домівкою для дітей-переселенців з зони АТО. «Випускники шкіл-інтернатів, сиротинців становлять вразливу групу молоді, через свою соціальну незахищеність. Але усі мають право на майбутнє, І ми переконані, що доступ до освіти має бути рівним для всіх», - зазначає менеджер благодійних проектів і програм Громадської спілки «Освіторія» Ірина Плешакова.
Наразі програма розвитку молоді охоплює вже 14 інтернатів у 7 областях, де навчається понад 1000 старшокласників. Менеджер з зовнішніх комунікацій «Кока-Кола Беверіджиз Україна» Наталія Нікітіна каже, що розширення проекту триватиме і надалі: «Кока-Кола послідовно реалізовує стратегію допомоги соціально незахищеній молоді і ставить собі за мету до 2020 року допомогти 25-ти тисячам молодих українців отримати освіту і знайти роботу. У 28 країнах, де працює Coca-Cola HBC, розвиток молоді є пріоритетним напрямком суспільної діяльності компанії».