Комфортне розташування співробітників в офісі гарантує ідеальні умови для роботи. Зручне крісло виключає неприємні відчуття в спині і ногах, виключені будь-які негативні наслідки для здоров’я. Щоб забезпечити продуктивну і ефективну роботу варто правильно вибрати офісні крісла, які іноді стають центральними елементами дизайну інтер’єру.
Ключовими вимогами вважаються зручність, ергономічність і комфорт. Тим більше офісні крісла поділяються на кілька категорій залежно від того хто їх буде використовувати і які завдання перед ними стоять.
Різновиди офісних крісел
Зручний поділ на категорії дозволить з перших хвилин зробити правильний вибір:
– стільці для гостей і відвідувачів офісу;
– крісла для менеджерів і співробітників;
– офісне крісло для керівника.
Найпростіші, а іноді навіть пластикові крісла надаються відвідувачам. Головне завдання в цьому випадку – захист, зносостійкість і зручність. Крісла для співробітників можуть доповнюватися м’якими оббивками і малою кількістю регулювань. Крісла для керівників – це великі моделі з натуральної шкіри, доповнені декількома режимами регулювань, підтримкою спини і шиї.
Правила відповідального вибору
Бажано наявність регулювання спинки, щоб кожен співробітник міг підігнати крісло під свій зріст. Ортопедична спинка також важлива умова вибору, до того ж більшість виробників за замовчуванням встановлюють даний елемент і їм нікого не здивувати.
Мобільність іноді грає важливу роль. Наявність коліщаток дозволить співробітнику швидко переміщатися, не встаючи з крісла. Для співробітників найкращим матеріалом крісла є текстиль. Він з легкістю очищається, відрізняється м’якістю і високим ступенем зносостійкості. Замінник шкіри також використовується в подібних ситуаціях і може стати непоганим доповненням до дизайну інтер'єру.
Вибір крісла з компанією «AMF»
Інтернет-магазин «AMF» є справжнім порятунком для тих, хто хоче придбати офісні крісла в будь-якому виконанні. Вигоди від співпраці з даним магазином очевидні:
1. Висока якість продукції. Застосування якісних матеріалів з гарантією є хорошим способом використовувати меблі протягом багатьох наступних років.
2. Акції та знижки. Нерідко клієнтам надаються цікаві акції та знижки з додатковими можливостями для вибору.
3. Доставка. Кожен бажаючий може оформити доставку будь-якою транспортною компанією. Попередньо вартість розраховується, а дані передаються клієнту.
Щодо вибору власні рекомендації завжди будуть надаватися менеджерами і досвідченими співробітниками магазину.