Без вільного володіння англійською мовою досягти значних кар’єрних успіхів вкрай важко. Саме її використовують у міжнародних ділових колах. Проте для ведення перемовин та листування розмовного рівня недостатньо, потрібно знати ще й бізнес-англійську. У діловому мовленні використовують специфічну лексику та граматичні конструкції, які у звичайному житті рідко вживаються.
Особливості розмовної та ділової англійської мови
Коли мова йде про розмовну англійську, мається на увазі лексика, яка використовується в повсякденному житті. Сюди входить і використання різних абревіатур. Їй не притаманні складні граматичні звороти. Більше про розмовну англійську та особливості її вивчення можна дізнатися за посиланням: https://grade.ua/uk/adults/communication-skills/.
Бізнес-англійську використовуютьу діловому середовищі. У ній часто трапляються складні граматичні конструкції, а лексика може стосуватися окремого напряму: IT, юриспруденція, фінанси тощо. Окрім того, на уроках бізнес-англійської вивчають:
• діловий етикет;
• англійські ідіоми та звернення;
• правила проведення переговорів (привітання, прощання тощо);
• особливості ділового листування;
• складання договорів та іншої офіційної документації.
Відмінності розмовної та бізнес-англійської
Для привітання в діловому середовищі краще не використовувати «Hello», а віддавати перевагу більш офіційним конструкціям:
• Good Morning — з 5:00 до 12:00;
• Good Afternoon — з 12:00 до 18:00;
• Good Evening — після 18:00.
Якщо людина веде розмову в офісі, на конференції чи співбесіді, то варто вибирати бізнес-дієслова, а не розмовні. Наприклад:
• не «talk about», а «discuss»;
• не «tell why», а «explain»;
• не «get in touch», а «contact».
Бізнес-англійську обов’язково мають знати топменеджери й підприємці, які співпрацюють із закордонними ринками. Навчатися можна як на індивідуальних заняттях, так і на групових, офлайн та онлайн. Багато міжнародних компаній організовують корпоративне вивчення бізнес-англійської для своїх працівників.
Матеріал розміщено на правах реклами