У рівненському супермаркеті "Сільпо" подовжують неприємно дивувати покупців якістю продуктів та обслуговування. Цього разу жервами горе-сервісу стали одразу дві рівненські журналістки.
Журналістці рівненської філії "Суспільного" Аллі Сищук тут продали поцвівші гранати.
А редакторку ТРК "Ритм" Наталію Пастухову ошукали зі знижками на товари в її ж день народження:
- Вчорашній День народження у мене розпочався з не надто приємної ситуації. Вирішила зранку купити тортіка, аби з дівчатками чаю попити. Зайшла в Сільпо на Автовокзалі, вибрала тортіка (уважно переглянувши всі цінники знизу на лєнті) і пішла на касу. Приємна дівчинка привітала мене з Днюхою. коли я дала їй картку постійного клієнта, і назвала ціну більшу за вказану у ціннику на 40 (СОРОК) гривень!!! Кажу, - Не зрозуміла. А Вона мені - може ви неправильно подивилися на цінники. Кажу. Добре, піду візьму інший тортик. Йду, вибираю торт на якому ЦІННИК ПРИКРІПЛЕНИЙ до упаковки. Знову йду на касу. І знову халепа - дівчина каже суму на 12 гривень більшу за вказану. Я кажу - зачекайте но!, на торті написано зовсім інше. Дівчина пішла до адміністратора. Я чекала декілька хвилин поки вона прийшла і повідомила, що в них переоцінка і тепер вартість торта така. Я кажу це неправильно. ВОна знову до адміністратора, знову до 5 хвилин вирішували, дивилися щось так у комп'ютері. ПОтім приходить і каже мені, що я можу купити торт за ціну на 7 гривень більше від вказаної, Тіпа вони зробили мені знижку. Ви знаєте, друзі мої, я не жлоб, але в цій ситуації просто офігіла. Відмовилася від тортика і нині накатала скаргу на центральний офіс.
Я все можу зрозуміти, але коли на тортик на якому стоїть дата виготовлення 26 листопада роблять переоцінку 30 листопада в сторону збільшення, і не нібито встигають переклеїти цінники - це ж..па..