Проблема з маршрутками в Рівному назрівала роками. Транспортні засоби зношуються, а нових рішень у місті не приймалося. Крім того, у Рівному – просто таки унікальна транспортна модель. Відмінність насамперед у завеликій кількості приватних перевізників.
Міський голова Рівного Олександр Третяк:
– Уявіть собі: в сусідніх містах операторами транспортного перевезення може бути 3, максимум 5 суб’єктів. Тобто там це, умовно, тролейбусне управління і 2-3 власники або найбільші підприємства, що займаються перевезеннями. І чітко зрозуміло, до кого звертатись і з кого щось вимагати. У нас же це десятки перевізників, які працюють кому як хочеться. Ми їм ставимо чіткі конкретні правила перевезень, вимагаємо з них якісної роботи, але ж це десятки перевізників...Ми хочемо це звузити, щоб було кілька відповідальних людей, з яких ми будемо конкретно вимагати максимально якісного сервісу.Зараз ідуть напрацювання з Європейським банком реконструкції та розвитку, очікуємо на транш міжнародних інвестиційних фондів, який дозволить це зробити. Щойно ми отримаємо ці дозволи, будемо оновлювати тролейбуси наші.
А вже наступним етапом стане заведення на маршрути міста інших перевізників – людей, які мають нові, гарні транспортні засоби, які поступово оновлять рухомий склад саме громадського транспорту міста, - заявив очільник Рівного.
Та змінити ситуацію настільки швидко, як хотілося б – нереально. Наприклад, заявити, маршрутникам, що «відзавтра ви не працюєте», на жаль, не вийде, оскільки це спровокує ще більший транспортний колапс, наголошує Олександр Третяк.
За матеріалами: РадіоТрек