Про це повідомляє пресслужба «Укрзалізниці».
За підрахунком УЗ, працівники компанії знаходять і повертають власникам 68% речей, забутих у поїздах під час мандрівки.
Найчастіше пасажири поїздів забувають гаманці, телефони, зарядні пристрої, ноутбуки, документи, годинники, прикраси та ключі.
Однак люди також забували номерні знаки для автівки, церковну шапку, дитячий горщик, медичний корсет, кінну амуніцію, капи для зубів, апарат для вирощування насіння, а також — чорний підрясник із пачкою чипсів зі смаком сметани та зелені. Цю останню знахідку «Укрзалізниця» поставила на перше місце «найулюбленіших» загублених речей.
Що робити, якщо ви забули речі в «Укрзалізниці»
В «Укрзалізниці» наголошують, що перед завершенням поїздки та виходом слід перевірити, чи всі ваші речі на місці.
Та якщо ви вже забули речі, про загублене можна повідомити компанії в цій формі або звернутися до контакт-центру «Укрзалізниці» за номером 0 800 503 111. Крім того, можна залишити повідомлення через форму зворотного звʼязку в застосунку та написати компанії через Apple Messages, Telegram, Viber чи Facebook Messenger.