У Пенсійному фонді України запроваджено новий онлайн сервіс – «Електронна трудова книжка». Сервіс дозволяє громадянам переглядати відомості про трудову діяльність.
У «Електронній трудовій книжці» інформація відображається про всі трудові відносини працівника за даними звітних відомостей роботодавця. Також міститься інформація про сплачені страхові внески з 1998 року.
Для громадян – це зручний сервіс, який дозволяє дізнаватися детальну інформацію про свою трудову діяльність, а також про сплачені страхові внески. У разі втрати паперової трудової книжки не потрібно витрачати час на відновлення даних, адже вони будуть збережені в електронному форматі.
Застраховані особи та роботодавці також зможуть надавати інформацію про трудову діяльність до 1998 року у вигляді сканованих копій передбачених законодавством документів, засвідчених кваліфікованим електронним підписом. Наразі, Пенсійний фонд України розробляє відповідний порядок.
Для того, щоб скористатись послугою, слід зареєструватись на вебпорталі Фонду за допомогою кваліфікованого електронного підпису.
Українці можуть залишатися у ФРН і з недійсним паспортом
Час Future Perfect Continuous в англійській мові: що потрібно про нього знати
Перепливли річку, щоб повернутися в Україну: прикордонники виявили двох чоловіків поблизу українсько-польського кордону