Для контролю якості при ремонті і будівництві об'єктів програми президента Володимира Зеленського «Велике будівництво», крім тендерів на будівництво і ремонт доріг, розігрують окремий тендер на технагляд. Завдяки цьому, наприклад, ширину шару асфальту, зазначеного в документації, неможливо зменшити навіть на міліметр.
Наприклад, технагляд ведеться за якістю будівництва 6 км дороги Н-22 (Устилуг-Луцьк-Рівне).
За словами заступника голови Офісу президента, координатора «Великого будівництва» Кирила Тимошенка, ремонт доріг у рамках «Великого будівництва» практично не відрізняється від будівництва доріг «з нуля», адже ремонтники міняють усе нижні шари покриття.
«Роботи виконують за сучасними технологіями. До нас ніхто не приділяв такої уваги капітальному або середньому ремонту. Зараз якість – це умова номер один. Усі дороги, зроблені в минулому році, благополучно пережили зиму. Багато хто передрікав, що навесні разом зі снігом зійде і асфальт, а ми взагалі не хвилювалися», – сказав координатор «Великого будівництва».
Тимошенко зазначив, що на відремонтованих трасах діє гарантійне обслуговування (це 5-7-10 років, в залежності від категорії), відтак підрядник зобов'язаний не тільки якісно побудувати дорогу, а й обслуговувати трасу.
За кожним міліметром «Великого будівництва» стежить незалежний технагляд
Найцікавіші матеріали