Після закінчення опалювального сезону з’явилась можливість громадянам, які отримували протягом опалювального сезону пільги або субсидії безготівково і при цьому споживали комунальні послуги на суму, меншу за розмір субсидії (пільги), отримати готівкою залишок субсидії (пільги), який сформувався на рахунку в АТ «Ощадбанк».
Залишки коштів на рахунку для виплати житлової субсидії (пільг), відображені на облікових записах одержувачів, які утворилися станом на 1 червня, виплачуються одержувачам житлових субсидій/пільг АТ «Ощадбанк» шляхом перерахування таких коштів на поточні рахунки.
Громадянам, у яких відкриті карткові рахунки в АТ «Ощадбанк» зазначені кошти зараховані автоматично.
У разі відсутності відкритого рахунка в АТ «Ощадбанк», для перерахування залишку коштів за субсидією (пільгою) необхідно відкрити рахунок самостійно.
Для зручності одержувачів житлової субсидії (пільговиків), яким призначено субсидію/пільгу в безготівковій формі, на сайті АТ «Ощадбанк» створено персональний кабінет. Одержувач житлової субсидії (пільговик) може зайти до нього, вказавши номер мобільного телефону. У власному кабінеті одержувач субсидії (пільговик) може дізнатися всю необхідну інформацію про рух коштів, а саме: залишок та розмір нарахованої субсидії (пільги), перелік комунальних послуг, що сплачені за рахунок субсидії (пільги).
Протягом якого часу можна зняти залишок коштів за субсидією/пільгою?
Залишок коштів буде доступний для отримання до 20 грудня 2021 року, після чого кошти буде повернуто до Міністерства соціальної політики України.
Якщо отримувач субсидії(пільговик) не отримав SMS, необхідно звернутись у контакт-центр Ощадбанку (0 800 210 800) для отримання інформації.
За більш детальною інформацію щодо безготівкової монетизації субсидій та пільг можна ознайомитись на сайті Ощадбанку
Зекономлені кошти невикористаних пільг чи субсидій можна забрати готівкою
Найцікавіші матеріали