Дорожня галузь трансформується за європейським зразком

Дорожня галузь трансформується за європейським зразком
0
Дорожня галузь трансформується за європейським зразком

Голова Укравтодору Олександр Кубраков представив план на 2021-2023 роки, за яким рухатиметься Укравтодор у рамках президентської програми «Велике будівництво».

Фундаментальні зміни у галузі втілюватимуться за принципами країн ЄС та на підставі успішних кейсів західних партнерів. Зокрема, низка ключових реформ буде реалізовуватися за підтримки ЄБРР.

«Усі управлінські рішення мають бути засновані на даних, data-based policies, за планами та стратегіями має стояти наука. Саме тому, тільки із активною роботою ДП «ДерждорНДІ» можливо втілити усі реформи, над якими ми зараз спільно працюємо із ЄБРР, нашими іншими міжнародними партнерами, командою підтримки реформ в Укравтодорі», – зазначив Олександр Кубраков.

Серед інституційних змін, які втілює Укравтодор для попередження корупційних ризиків, зокрема, запровадження Плану антикорупційних заходів у рамках проекту з ЄБРР, переведення усієї тендерної документації у електронний формат, створення відкритих реєстрів асфальто-бетонних заводів та калькулятору розрахунку досвіду підрядника, лібералізація ціноутворення: від етапу проекту до звітування за виконані роботи.

ДАК «Автомобільні дороги України» вже отримала Наглядову раду, розпочала співпрацю з Прозоро. Продажі, розробили стратегію розвитку з фокусом на попередження корупції. Паралельно реалізується стратегія покращення управління якістю, яка передбачає низку заходів та нововведень. Зокрема, оновлення підходу до моніторингу доріг. Найближчими днями буде оголошено закупівлі, які вперше спрямовані на збір та аналіз інструментальних даних щодо стану доріг.

Із наступного року – повністю автоматизуватиметься пріоритизація ремонтних та будівельних робіт завдяки системі HDM-4. Уже заплановане навчання спеціалістів для роботи з системою, яка використовується 134 урядами країн, рекомендована Світовим банком та обома світовими дорожніми асоціаціями.

Також, планується застосувати на найбільших дорожніх проектах міжнародно визнаних форм договорів, у тому числі – FIDIC, NEC та інші. Це потребуватиме не тільки перегляду системи контрактування підрядників, але й, знову ж, ціноутворення, арбітражу та інших системних речей. Окрім того, формуватиметься нормативна база для застосування BIM-технології в проектуванні інфраструктурних об’єктів.

Нагадаємо, у планах «Великого будівництва» на 2021 рік – збудувати і оновити 6500 км доріг та 245 штучних споруд.

0
Економіка
Найцікавіші матеріали
Житель Рівненського району за образу співмешканки помстився ударом ножа у живіт
0
Читати далі
У Рівному затримали наркозбувача
0
Читати далі
Ремонт набережної, реконструкція котельні й портативний РЕБ: які тендери проводять громади Рівненщини
0
Читати далі
На Рівненщині працівниця лікарні за хабарі продовжувала довідки про інвалідність
0
Читати далі
«Укрпошта» анонсувала нову марку із серії «русскій воєнний корабль … !»
0
Читати далі
Деякі партнери вже надали Україні зброю з дозволом бити по об'єктах у росії
0
Читати далі
У Сарненському районі загинув мотоцикліст
0
Читати далі
Естонський депутат, який на велосипеді збирає гроші на ЗСУ, завітав на Рівненщину
0
Читати далі
Види кредитів для бізнесу
0
Читати далі