На Північному обході Рівного розпочали укріплювати основу дороги

На Північному обході Рівного розпочали укріплювати основу дороги
0
На Північному обході Рівного розпочали укріплювати основу дороги

Потужна дорожня техніка працює на 4-кілометровій ділянці третьої черги Північного обходу Рівного.

Як розповіли в Укравтодорі, основу дорожнього покриття  влаштовують методом холодної регенерації. Ресайклер перемелює існуючі шари дорожнього одягу зі щебенем, бітумом та цементом, утворюючи «подушку». Після цього котки ущільнюють майбутню основу та готують її до укладання асфальтобетону.

Нагадаємо, Північний обхід міста Рівне складається з трьох черг. Сьогодні роботи проводяться на всіх майданчиках. Загальна протяжність дороги становить 14,2 км.

«Це потужна та дуже потрібна дорога для Рівненщини, яка будується в рамках президентського проєкту «Велике будівництво». Об’єкт має І категорію класифікації, адже складається із 4 смуг для руху. Автошлях допоможе розвантажити обласний центр від транзитного транспорту, передусім того, що рухається магістралями М-06 Київ – Чоп та Н-22 КПП Устилуг – Луцьк – Рівне, та забезпечить комфортний транспортний коридор для Волині в східному напрямку», - прокоментував голова Рівненської ОДА Віталій Коваль.

0
Суспільство
Найцікавіші матеріали
Ремонт набережної, реконструкція котельні й портативний РЕБ: які тендери проводять громади Рівненщини
0
Читати далі
На Рівненщині працівниця лікарні за хабарі продовжувала довідки про інвалідність
0
Читати далі
«Укрпошта» анонсувала нову марку із серії «русскій воєнний корабль … !»
0
Читати далі
Деякі партнери вже надали Україні зброю з дозволом бити по об'єктах у росії
0
Читати далі
У Сарненському районі загинув мотоцикліст
0
Читати далі
Естонський депутат, який на велосипеді збирає гроші на ЗСУ, завітав на Рівненщину
0
Читати далі
Види кредитів для бізнесу
0
Читати далі
Україна відступить від зобов'язань у межах Європейської конвенції з прав людини
0
Читати далі
Коли застосовують зубний протез метелик і в чому його переваги: розбираємося в технології
0
Читати далі