Замість черги – вайбер: нововведення від "Рівнегазу"

Замість черги – вайбер: нововведення від
0
1389
0
Замість черги – вайбер: нововведення від "Рівнегазу"

ПАТ "Рівнегаз" розширює канали спілкування із своїми клієнтами: запроваджує новий сервіс передачі показань газового лічильника - Viber 7104 ua. Споживачі природного газу тепер можуть передати показання лічильника за допомогою чат-боту 7104ua у месенджері Viber.

Для реєстрації потрібно відсканувати QR-код через месенджер, ввести особовий рахунок (розпочинається з 110), суму останньої оплати або номер лічильника. Зареєструватись можна за допомогою детальної інструкції - https://viber.104.ua

«Для налагодження комунікації з клієнтами, наша компанія впродовж останніх трьох років впроваджує онлайн-сервіси.  Головною їхньою перевагою  є швидке дистанційне обслуговування споживачів без відвідування офісів. Серед доступних онлайн-сервісів для наших клієнтів є: Особистий кабінет, IVR, мобільний додаток 104 Mobile, Контакт-центр, СМС на короткий номер 7104, а тепер Viber», - каже начальник управління клієнтського сервісу ПАТ «Рівнегаз» Володимир Новосад.

В газорозподільній компанії нагадують, що передавати показання свого лічильника газу потрібно з першого по п’яте число кожного місяця.

0
i-серфінг # Рівне # Рівнегаз # Показники лічильника
Щоб отримати доступ до усіх коментарів або залишити відгук потрібно: