У Рівному відбулась презентація комплексної схеми організації дорожнього руху Рівного. Харків’яни (ТОВ "Інститут Харківпроект" kharkivproject.com) презентували в УЖКГ свої напрацювання зі змінами на основі зауважень, які були висловлені на попередній презентації. Враженнями від заходу поділився активіст та урбаніст Сергій Ковальчук.
На основі аналізу інтенсивності транспорту (існуючого і прогнозованого) та можливостей існуючої вулично-дорожньої мережі нашого міста, харківські фахівці створили транспортну модель нашого міста (імітація руху в спеціалізованій програмі, що дозволяє побачити як зміниться цей же рух, при запровадженні іншої схеми руху).
Пропонують наступні рішення:
- Щоб зменшити негативні наслідки від збільшення кількості авто в рівнян, необхідно запроваджувати заходи по зменшенню рівня користування цими авто (в нас стає більше автомобілів у власності, але ми ними рідше користуємось для пересування по місту) - навести лад з паркування в центрі, а саме посили контроль ПДР та запровадити платне паркування з метою зменшення кількості охочих їхати на автомобілі в центр.
- Оптимізація маршрутної мережі та графіків громадського транспорту .
- Також пропонується в місцях де є можливість збільшити пропускну здатність вулиць, запровадити односторонній рух по «макрокільцях» (Дубенська-Чернишова-Могили-Соборна та Бандери-Княгині Ольги-Князя Володимира-Міцкевича) - рухатися автомобілем прийдеться трішки довшим маршрутом, але загалом швидше, зменшиться проблема лівих поворотів, які сповільнюють рух. Для цього також пропонують додаткові світлофори і їх синхронізацію між собою разом з уже існуючими.
Що б отримати такий результат, комплексною схемою передбачено повноцінне використання вул. Здолбунівської (поряд ринку «Дикого»), організації двостороннього руху по вул. Поповича. З передбачених генпланом міста «капітальних змін», першочергово пропонується влаштування шляху за Північний від вул. Будівельників до вул. Млинівської через Золотіїв.
Що тішить, в пропонованих рішеннях вже було закладено в транспортну модель і враховано в комплексній схемі організації руху розроблену НУВГП схему велошляхів міста.