Прес-реліз з умовами конкурсу!
Проект «Таємничі підземелля Рівного» оголошує творчий конкурс на кращу ідею для логотипу квест-кімнат, які розташуються в підземеллі князівського палацику «На Гірці» в парку Т.Шевченка.
Аби перетворити наші таємничі підземелля на популярний, як серед рівнян, так і серед туристів, інтерактивно-атракційний об’єкт, нам знадобиться допомога всіх небайдужих городян у створенні креативного і впізнаваного «лого».
Ми чекаємо від вас графічних та художніх ідей, а саме «лого» розроблятимуть фахівці. Якщо серед учасників нашого конкурсу виявляться представники таких професійних дизайнерських бюро, чи талановиті дизайнери, ми будемо готові отримати ваші комерційні пропозиції разом із портфоліо й, навіть, були б раді такій співпраці, але в межах конкурсу приймаємо тільки ідеї.
Найкращі з них, ми готові відзначити грошовими призами. Їх розмір: 2000 гривень - за перше місце, 1500 гривень - срібному призеру, 1000 гривень отримає той, чия ідея для логотипу буде визнана вартою трійки лідерів.
Визначатиме переможців досить професійне, на наш погляд, жюрі. Крім, Тараса Максименка, начальника управління культури й туризму Рівного, яке безпосередньо реалізовує сам Проект. До відбору переможців ми запросили людей, яких можемо по-праву назвати знавцями цієї справи. А саме: член правління Спілки дизайнерів України, голова Рівненської обласної організації цієї спілки, й одночасно, член Національної Спілки художників України Олексій Литвин. А також, голова Рівненської обласної організації Національної Спілки художників України, заслужений художник України, доцент кафедри архітектури НУВГП Петро Подолець.
Їхнє завдання - не обрати готовий логотип, а лише визначити цікаву художню ідею, яка зможе мати цікаву графічну адаптацію, та допоможе Рівненським підземеллям стати ще трішки таємничішими і привабливішими для потенційних відвідувачів.
Отже, конкурс, який фактично розпочнеться з моменту його оголошення 19 лютого 2019 року, триватиме до 15 березня включно. Оголошення результатів відбудеться 19 березня.
Свої роботи, учасники конкурсу можуть надсилати у вигляді ескізу на електронну адресу: mysteriousrivne@gmail.com.
Для того, аби ваша ідея була найбільш успішною в нашому конкурсі і стала базисом для розробки логотипу квест-кімнат, надаємо Вам певні вимоги та принципи, якими ми будемо керуватись при розробці логотипу.
Вимоги:
- головні елементи логотипу мають створювати позитивний образ і сприяти ідентифікації проекту;
- запропонований логотип має бути персонолізованим до проекту, та відповідати тематиці;
- повинен передавати зміст або асоціації, відповідні ідентичності проекту;
- бути виразним, простим, легко запам’ятовуватися;
- легко впізнаваним.
- обов’язково має бути лаконічним і складатися не більше, ніж, із двох-трьох елементів.
Принципи:
- простота (логотип не повинен бути перевантаженим);
- привабливість (логотип повинен на себе звертати увагу, викликати емоції);
- читабельність (логотип не повинен змушувати споживачів розшифровувати інформацію);
- запам’ятовуваність (логотип повинен допомагати споживачу ідентифікувати торгову марку);
- універсальність (логотип повинен використовувати універсальні дизайнерські прийоми);
- оригінальність (логотип повинен бути відмінним від інших);
- асоціативність (логотип повинен викликати потрібний асоціативний ряд);
- функціональність (рекомендується виконувати логотип у векторному форматі);
- унікальність (логотип повинен мати неповторне поєднання всіх компонентів);
- креативність (логотип повинен мати певну родзинку, прихований сенс, або послання).
Важливо! Хоча ми чекаємо лише ідею, усе ж, шанси на перемогу імовірно зростуть якщо, крім самого зображення лого, ви зможете продемонструвати нам і те, як виглядатиме ваше лого на будь-якій сувенірній продукції, це може бути футболка, еко-торба, кепка, ручка. Крім того, бажаним є короткий текстовий опис вашої ідеї.
Бажаємо всім успіху! З повагою, команда Проекту “Таємничі підземелля Рівного”.