Каталог автозапчастин: яким він повинен бути?
Тематичні інтернет-магазини подають інформацію у вигляді списків. Ефективність такого каталогу запчастин залежить від трьох моментів:
● інформаційної цінності - тексту, ілюстрованих матеріалів, посилань на сторінки в соціальних мережах і т.д .;
● зручною і зрозумілої структури списків - лінійні каталоги не виправдовують очікування покупців. Майбутнє за древообразная варіантами;
● практичною системи пошуку - пошуковий рядок доповнюють різними категоріями пошуку, фільтр-системами, шаблонами для введення уточнюючої інформації тощо
Ще один важливий момент - перетворити все, вищеперелічений фактори в реальний інструмент по збільшенню продажів.
Можливості інформаційних каталогів запчастин: як подати інформацію грамотно?
Якщо говорити про тематичних інтернет-магазинах і маркетплейсах, наприклад, Avtopro.ua, зверніть увагу на таку особливість.
Швидкість і ефективність пошуку в каталозі запчастин безпосередньо залежить від маркування та кодування деталей. Це своєрідна система ідентифікації продукту. За основу, власники торгових майданчиків беруть міжнародні кодування, встановлені компаніями-продуцентами, тобто виробниками автомобілів.
Знайти такі коди у вільному доступі дуже важко. Основна проблема полягає не в самій базі даних, а її регулярне оновлення. Дилери, офіційні представники заводів працюють з спеціальним програмним забезпеченням.
Отримати доступ до цієї інформації можна двома способами:
● Придбати саму програму у дилера (партнерські програми) і отримати ключ доступу.
● Щомісяця вносити абонентську плату і отримувати доступ до оновлюваних даних.
Незвичайні способи оновлення та синхронізації даних, на прикладі каталогу запчастин Avtopro.ua
Креативні власники торгових майданчиків створили третій спосіб вирішення цієї проблеми. Як відомо, основний каталог інтернет-магазину синхронізується зі списками і прайс-листами програм обліку. Список кодувань для автозапчастин створюється за таким же принципом. Для цього Вам знадобляться:
Визначившись з кодуваннями автозапчастин, саме час подумати про розширеному пошуку конкретних пропозицій. Так, пошуковий рядок на Avtopro.ua доповнюється особливими номерами. Перш за все, це унікальний номер автомобіля (17-значний код), а також маркування на кузові і двигуні.
Отримавши таку інформацію, система автоматично надає креслення обраного автомобіля, включаючи детальні зображення самої деталі і її компонентів. За таким принципом працюють сучасні багатоступінчасті каталоги автозапчастин, в тому числі і база даних маркетплейсу Avtopro.ua
На правах реклами