Для підвищення рівня доступності органів юстиції для громадян та удосконалення організації розгляду звернень Міністерством юстиції України запроваджено пілотний проект організації розгляду звернень та особистого прийому громадян посадовими особами Міністерства юстиції України та його територіальних органів в режимі відеоконференц-зв’язку.
Перебуваючи на великій відстані від установи, ви зможете вільно спілкуватися з посадовою особою, бачити і чути один одного, обмінюватися документами та будь-якою іншою інформацією у цифровому форматі. Особливо корисним такий прийом за допомогою відеоконференц-зв’язку буде для тих громадян, які з різних причин не можуть особисто відвідати державну установу.
Щоб потрапити на прийом, необхідно:
1. Залишити заявку на проведення відеоконференц-зв’язку.
2. Отримати лист-повідомлення про прийняття заявки до розгляду.
3. Отримати підтвердження дати та часу проведення зустрічі.
Після підтвердження часу зустрічі, вам необхідно буде: завантажити та встановити на свій комп’ютер спеціальну програму, за допомогою якої буде відбуватися спілкування; в призначений час бути доступним для зустрічі з посадовою особою; мати мінімальний набір обладнання: веб-камера, навушники або динаміки, мікрофон та доступ до Інтернету.
Необхідно зазначити, що хід і результати особистого прийому та розгляду звернень громадян в режимі відеоконференц-зв’язку фіксуються за допомогою технічних засобів. У разі необхідності хід і результати особистого прийому та розгляду звернень громадян можуть бути опубліковані на веб-ресурсах загальнодоступного значення.
Додатково ознайомитися з покроковою інструкцією для отримання відповідної послуги Ви можете за посиланням: https://kap.minjust.gov.ua/services/reception/
Графік прийому дивіться за посиланням
http://rivnejust.gov.ua/…/potrapiti-na-prijom-do-kerivnict…/