Про позитивний емоційний фон в школі

Про позитивний емоційний фон в школі
0
Про позитивний емоційний фон в школі

Коли у Фінляндії проводили реформи, ніхто не ставив за мету перші місця в рейтингу навчальних досягнень їхніх учнів. Філософія полягала у створенні комфортних умов навчання, щоб атмосфера школи забезпечувала позитивний емоційний клімат. І саме створення позитивного емоційного клімату призвело до шалених результатів у навчанні та до високих показників в освіті. Таким чином, перше і головне – нам варто переключити свої емоції на «+», на позитив; створити кругообіг добра в нашій школі, а не кругообіг зла, як здебільшого буває. І це стосується всіх: і адміністрації, і звичайних вчителів. Я розумію, що кругообіг зла в нашій школі здебільшого обумовлений тим, що вчитель є залежною людиною, що він цілковито залежить від примхи адміністрації. Проте для того, аби створити кругообіг добра потрібно, щоб адміністрація залежала від вчителів і батьків, а не навпаки.

З лекції Сергія Терно на курсі «критичне мислення для освітян»

Сергій Терентьєв, директор освітніх проектів, тренер у Фонд Сприяння Лідерству "Стандарт", текст зі сторінки на Facebook.

0
Економіка # лідери громадської думки # Сергій Терентьєв # Сергій Тєрєнтьєв
Найцікавіші матеріали
Із 1 січня медзаклади Рівненщини зможуть надавати платні послуги
0
Читати далі
Майже 100% вірян Православної церкви України прийняли реформу церковного календаря
0
Читати далі
Жителя Рівненщини затримали на незаконному поводженні зі зброєю та боєприпасів
0
Читати далі
Як вибрати браслет під тип зап’ястя?
0
Читати далі
Городоцька громада Рівненщини стала партнером прифронтової Юнаківської ТГ
0
Читати далі
Представники Рівненщини взяли участь у Конгресі місцевих та регіональних влад при Президентові України
0
Читати далі
На Рівненщині під час обшуків виявили незаконне виготовлення й збут фальсифікату
0
Читати далі
Жоден лідер у світі не має права вести переговори з путіним без України: Зеленський
0
Читати далі
Депутати підтримали законопроєкт про множинне громадянство. Що це?
0
Читати далі