Рівнянам: Що потрібно для отримання послуг електронного цифрового підпису?

Рівнянам: Що потрібно  для отримання послуг  електронного цифрового підпису?
0
Рівнянам: Що потрібно  для отримання послуг  електронного цифрового підпису?

Перш за все необхідно уважно  ознайомитись  з  Регламентом  АЦСК  ІДД  ДФС  та  умовами договору «Про надання послуг електронного цифрового підпису» Потім заповнити реєстраційну картку  відповідно  до  зразка  та  оформити необхідні  документи   за  списком,  наведеним  на офіційному інформаційному ресурсі АЦСК ІДД ДФС acskidd.gov.ua (Розділ «Реєстрація користувачів»).

Звернутися до відділу реєстрації користувачів, який знаходиться за адресою м.Рівне, вул.Відінська, 8, кабінет 319, з  оформленим  належним  чином  комплектом  документів  та електронними носіями інформації (захищені  носії  інформації,  CD/DVD-диски,  флеш-накопичувачі). У  разі виникнення  питань  можна  надсилати  їх  на  електронну  адресу  АЦСК ІДД  ДФС  inform@аcskidd.gov.ua, зателефонувати  до  Контакт-центру  ДФС за  номером (044)  284-00-10  або  до  відділу реєстрації користувачів в місті  Рівному -  692627.



0
# Рівне # Рівненщина
Найцікавіші матеріали
На Рівненщині перекрили черговий канал незаконного перетину кордону особами призовного віку
0
Читати далі
У Рівному за приватні кошти відкриють нову школу з укриттям для безпечного навчання дітей
0
Читати далі
На Рівненщині внаслідок пожежі загинули 3 дітей
0
Читати далі
У Вараському районі керманич наїхав на пішохода та втік
0
Читати далі
Зеленський представив «план стійкості» у Верховній Раді
0
Читати далі
У Рівному судять зрадницю, котра перейшла на бік ворога
0
Читати далі
Реверсна дотація допоможе державі захистити громади прифронтових та деокупованих територій
0
Читати далі
Жителя Сарненського району судитимуть за організацію схеми для ухилянтів
0
Читати далі
Гранати, патрони, наркотики виявили у жителів Рівненщини у сараї
0
Читати далі