Рівнянам: Що потрібно для отримання послуг електронного цифрового підпису?

Рівнянам: Що потрібно  для отримання послуг  електронного цифрового підпису?
0
Рівнянам: Що потрібно  для отримання послуг  електронного цифрового підпису?

Перш за все необхідно уважно  ознайомитись  з  Регламентом  АЦСК  ІДД  ДФС  та  умовами договору «Про надання послуг електронного цифрового підпису» Потім заповнити реєстраційну картку  відповідно  до  зразка  та  оформити необхідні  документи   за  списком,  наведеним  на офіційному інформаційному ресурсі АЦСК ІДД ДФС acskidd.gov.ua (Розділ «Реєстрація користувачів»).

Звернутися до відділу реєстрації користувачів, який знаходиться за адресою м.Рівне, вул.Відінська, 8, кабінет 319, з  оформленим  належним  чином  комплектом  документів  та електронними носіями інформації (захищені  носії  інформації,  CD/DVD-диски,  флеш-накопичувачі). У  разі виникнення  питань  можна  надсилати  їх  на  електронну  адресу  АЦСК ІДД  ДФС  inform@аcskidd.gov.ua, зателефонувати  до  Контакт-центру  ДФС за  номером (044)  284-00-10  або  до  відділу реєстрації користувачів в місті  Рівному -  692627.



0
# Рівне # Рівненщина
Найцікавіші матеріали
Голову однієї з громад Рівненського району викрили на хабарі
0
Читати далі
Папі Леву XIV передали списки українських військовополонених
0
Читати далі
17 вишиванок – 17 історій полеглих воїнів: у Рівному триває акція «Коди пам’яті»
0
Читати далі
ГУР вперше публічно презентував новітні морські дрони, здатні нищити ворожі кораблі та літаки
0
Читати далі
На Рівненщині повісилась 13-річна дівчинка 
0
Читати далі
В Україні затримали організатора наркобізнесу і вилучили наркотиків на 2 мільярди гривень
0
Читати далі
На Рівненщині судитимуть злочинну групу за забруднення земель відходами
0
Читати далі
У Рівному під колесами вантажівки загинув пішохід
0
Читати далі
На Рівненщині збільшиться кількість укриттів у закладах освіти
0
Читати далі