Рівнянам: Що потрібно для отримання послуг електронного цифрового підпису?

Рівнянам: Що потрібно  для отримання послуг  електронного цифрового підпису?
0
Рівнянам: Що потрібно  для отримання послуг  електронного цифрового підпису?

Перш за все необхідно уважно  ознайомитись  з  Регламентом  АЦСК  ІДД  ДФС  та  умовами договору «Про надання послуг електронного цифрового підпису» Потім заповнити реєстраційну картку  відповідно  до  зразка  та  оформити необхідні  документи   за  списком,  наведеним  на офіційному інформаційному ресурсі АЦСК ІДД ДФС acskidd.gov.ua (Розділ «Реєстрація користувачів»).

Звернутися до відділу реєстрації користувачів, який знаходиться за адресою м.Рівне, вул.Відінська, 8, кабінет 319, з  оформленим  належним  чином  комплектом  документів  та електронними носіями інформації (захищені  носії  інформації,  CD/DVD-диски,  флеш-накопичувачі). У  разі виникнення  питань  можна  надсилати  їх  на  електронну  адресу  АЦСК ІДД  ДФС  inform@аcskidd.gov.ua, зателефонувати  до  Контакт-центру  ДФС за  номером (044)  284-00-10  або  до  відділу реєстрації користувачів в місті  Рівному -  692627.



0
# Рівне # Рівненщина
Найцікавіші матеріали
У двох рівнях було 180 кг травки: чоловіків затримали
0
Читати далі
У Рівному внаслідок ДТП травмувався пішохід
0
Читати далі
Україна планує війну ще щонайменше на три роки: Сікорський
0
Читати далі
21 заклад охорони здоров’я Рівненщини долучиться до експериментального проєкту щодо підтримки ВПО
0
Читати далі
Опалювальний сезон у Рівному розпочнуть сьогодні
0
Читати далі
У Дубенському районі внаслідок ДТП загинув водій легковика
0
Читати далі
У розшуку ТЦК 1,5 млн чоловіків призовного віку
0
Читати далі
Оголосили Нобелівських лауреатів з економіки
0
Читати далі
Російські вугільники та промисловість занурились у найгіршу кризу за останні 30 років
0
Читати далі