Рівнянам: Що потрібно для отримання послуг електронного цифрового підпису?

Рівнянам: Що потрібно  для отримання послуг  електронного цифрового підпису?
0
Рівнянам: Що потрібно  для отримання послуг  електронного цифрового підпису?

Перш за все необхідно уважно  ознайомитись  з  Регламентом  АЦСК  ІДД  ДФС  та  умовами договору «Про надання послуг електронного цифрового підпису» Потім заповнити реєстраційну картку  відповідно  до  зразка  та  оформити необхідні  документи   за  списком,  наведеним  на офіційному інформаційному ресурсі АЦСК ІДД ДФС acskidd.gov.ua (Розділ «Реєстрація користувачів»).

Звернутися до відділу реєстрації користувачів, який знаходиться за адресою м.Рівне, вул.Відінська, 8, кабінет 319, з  оформленим  належним  чином  комплектом  документів  та електронними носіями інформації (захищені  носії  інформації,  CD/DVD-диски,  флеш-накопичувачі). У  разі виникнення  питань  можна  надсилати  їх  на  електронну  адресу  АЦСК ІДД  ДФС  inform@аcskidd.gov.ua, зателефонувати  до  Контакт-центру  ДФС за  номером (044)  284-00-10  або  до  відділу реєстрації користувачів в місті  Рівному -  692627.



0
# Рівне # Рівненщина
Найцікавіші матеріали
На Рівненщині чоловіка затримали за збут травички
0
Читати далі
Кембриджський словник оголосив слово 2025 року
0
Читати далі
На Рівненщині після розпивання спиртного власник житла завдав ножових поранень гостю
0
Читати далі
У Рівному внаслідок ДТП травмувався пішохід
0
Читати далі
Зеленський та Макрон підписали документ, що дає Україні змогу придбати 100 літаків Rafale
0
Читати далі
В Україні готують «Обрій» — систему контролю непрацюючих
0
Читати далі
У Рівному під колесами авто загинула пішохідка
0
Читати далі
США готуються депортувати близько 80 українців, серед яких емігранти ще часів СРСР
0
Читати далі
На Рівненщині під колесами маршрутки загинула пенсіонерка
0
Читати далі