Рівнянам: Що потрібно для отримання послуг електронного цифрового підпису?

Рівнянам: Що потрібно  для отримання послуг  електронного цифрового підпису?
0
Рівнянам: Що потрібно  для отримання послуг  електронного цифрового підпису?

Перш за все необхідно уважно  ознайомитись  з  Регламентом  АЦСК  ІДД  ДФС  та  умовами договору «Про надання послуг електронного цифрового підпису» Потім заповнити реєстраційну картку  відповідно  до  зразка  та  оформити необхідні  документи   за  списком,  наведеним  на офіційному інформаційному ресурсі АЦСК ІДД ДФС acskidd.gov.ua (Розділ «Реєстрація користувачів»).

Звернутися до відділу реєстрації користувачів, який знаходиться за адресою м.Рівне, вул.Відінська, 8, кабінет 319, з  оформленим  належним  чином  комплектом  документів  та електронними носіями інформації (захищені  носії  інформації,  CD/DVD-диски,  флеш-накопичувачі). У  разі виникнення  питань  можна  надсилати  їх  на  електронну  адресу  АЦСК ІДД  ДФС  inform@аcskidd.gov.ua, зателефонувати  до  Контакт-центру  ДФС за  номером (044)  284-00-10  або  до  відділу реєстрації користувачів в місті  Рівному -  692627.



0
# Рівне # Рівненщина
Найцікавіші матеріали
Жінка з Рівненщини коректором змінила групу інвалідності у своїх документах
0
Читати далі
Жах у небі: найстрашніші космічні об’єкти, гідні Хелловіну
0
Читати далі
На Житомирщині у ДТП загинув екскерівник пресслужби Нацполіції Рівненщини
0
Читати далі
Основні тези із закритої зустрічі Президента України із журналістами
0
Читати далі
На Рівненщині зменшується кількість хворих на COVID-19
0
Читати далі
Запорізька АЕС отримала «російську» ліцензію на сховище ядерних відходів
0
Читати далі
На Рівненщині затримали наркодилера
0
Читати далі
На Рівненщині СБУ викрила ворожих агітаторів, які працювали на АЕС
0
Читати далі
У Рівному в ДТП травмувалася неповнолітня
0
Читати далі