З відрядження до Талліна повернулася рівненська делегація на чолі з міським головою Володимиром Хомком. У ході якої були проведені переговори з компанією "Ridango", яка має займатися впровадженням у громадському транспорті Рівного електронного квитка. Про це написав у своєму Facebook начальник управління інвестицій Рівного Сергій Гемберг. Тепер Рівне чекає на бізнес-пропозицію естонців.
«Ось і завершилось насичене відрядження нашої невеликої делегація з міста Рівне на чолі з міським головою Володимиром Хомком. Ми провели переговори з команією «Ridango». Домовилися про можливе впровадження електронного квитка за схемою, яка впроваджена в Таллінні, та яка стартує в Києві з 1 листопада. Чекаємо на комерційну пропозицію для нашого міста. Також провели зустріч в міському департаменті контролю руху в Таллінні, поговорили про можливість встановлення спецобладнання та висвітлювання онлайн через спеціальні пристрої», - написав пан Гемберг, додавши також, що всі витрати на організацію візиту взяла на себе естонська сторона і «не постраждала жодна бюджетна гривня».
Компанія «Ridango» займалася введення системи електронного квитка у Литві. Україна може стати п’ятим ринком, на якому працюватиме «Ridango». До цього вони займалися встановленням обладнання у громадському транспорті Естонії, Швеції та Гренландії.
Варто зазначити, що ще у 2014 році міська влада Рівного уклала угоду з корейською компанією «МСТ Глобал інк.», яка бралася тоді запровадити у місті автоматизовану систему обліку пасажирів. Корейці запропонували надати місту 9 мільйонів доларів на закупівлю тролейбусів і шість мільйонів доларів на придбання і встановлення системи електронного квитка. Натомість поставили умову, що самі будуть збирати кошти за проїзд, залишаючи собі 6 відсотків від усієї зібраної суми. А решту грошей будуть переказувати на рахунки підприємства електротранспорту і приватних перевізників відповідно до виконаної ними роботи. Але оскільки у Рівному на той час було більше 40 приватних перевізників та одне тролейбусне управління, виникли певні технічні складності. Окрім того, виникло питання, хто буде оплачувати перевезення пільговиків у маршрутках. Словом, із корейцями домовитися не вдалося і від їхнього проекту Рівне відмовилося.