Шість кілометрів траси між Рівним та Луцьком білоруська фірма відремонтує за 290 мільйонів гривень

Шість кілометрів траси між Рівним та Луцьком білоруська фірма відремонтує за  290 мільйонів гривень
0
Шість кілометрів траси між Рівним та Луцьком білоруська фірма відремонтує за  290 мільйонів гривень

Служба автомобільних доріг у Рівненський області 16 серпня за результатами тендеру замовила ВАТ «Дорожньо-будівельний трест № 4 м.Брест» (Білорусь) капітальний ремонт автодороги Н-22 Устилуг – Луцьк – Рівне за 290,00 млн грн. Про це повідомляють "Наші гроші" з посиланням на систему «Прозорро».

До кінця 2019 року трасу відремонтують на ділянці км 150+500 – км 156+700 довжиною 6,2 км.

За підсумковою відомістю ресурсів, суміш ЩМА-20 замовили по 1 605 грн./т, що дешевше від ринку та інших тендерів, де щебенево-мастикові суміші зазвичай коштують  більше 2 500 грн./т (тут і далі тендерні ціни вказано без ПДВ і доставки).

Асфальтобетон щільний крупнозернистий типу А марки 1 замовили по 1 523 грн./т, а пористий крупнозернистий марки 1 – по 1 496 грн./т, що теж дешевше ринкових цін.

Гарантійний строк на будівлі та споруди експлуатаційної та автотранспортної служб становить 12 років, земляне полотно, основу дорожнього одягу і асфальтобетонне покриття – 10 років, мости – 8 років, водопропускні труби і регуляційні споруди – 6 років, дорожнє огородження – 5 років, напрямні стовпчиків і дорожні знаки – 2 роки, розмітку пластиком – 3 роки, розмітку фарбою – півроку.

Забезпечення виконання договору складає 2% від його вартості. На заробітну плату піде 4,14 млн грн., тобто 1,4% загальної вартості підряду. На прибуток відведено ще 0,3% – 860 тис грн. Ціна угоди на 14% нижча від очікуваної вартості закупівлі у 338,09 млн грн.

ОАО «ДСТ № 4 г.Брест» входить у білоруський державний холдинг «Белавтодор». Із липня 2017 року разом з облавтодорами з Мінська, Гомеля і Гродно воно виграло тендерів в Україні на 636,25 млн грн. Також білоруси неодноразово жалілися на умови тендерів різних замовників щодо ремонту доріг, які унеможливлюють їхню участь у торгах.

Нині допущеними конкурентами були ТОВ « Енергетично – дорожнє будівництво » («ЕДБ») із Канева Черкаської області Антоніни Жолобчук, Олександра Кіблика, Юрія Клімова та Андрія Косіцина і ПАТ «Хмельницьке шляхово-будівельне управління №56» Галини Ставчанської з Чернівців, яке до червня 2013 року на 98% належало депутату Хмельницької облради Івану Гладуняку.

Спершу ТОВ «Консалтинг-Буд» теж допустили до аукціону, проте згодом відхилили за рішенням АМКУ по скарзі переможця через банківську гарантію з посиланням на стару редакцію тендерної документації без урахування останніх змін. Натомість «Хмельницьке ШБУ №56» не змогло довести в АМКУ, що пропозиція переможця містить недоліки.

0
Наука і технології # ремонт дороги # рівне-луцьк
Найцікавіші матеріали
Городоцька громада Рівненщини стала партнером прифронтової Юнаківської ТГ
0
Читати далі
Представники Рівненщини взяли участь у Конгресі місцевих та регіональних влад при Президентові України
0
Читати далі
На Рівненщині під час обшуків виявили незаконне виготовлення й збут фальсифікату
0
Читати далі
Жоден лідер у світі не має права вести переговори з путіним без України: Зеленський
0
Читати далі
Депутати підтримали законопроєкт про множинне громадянство. Що це?
0
Читати далі
Онлайн-відстрочка через «Резерв+» буде недоступна до кінця грудня для студентів
0
Читати далі
Нетверезий водій спричинив ДТП, у якій травмувалося немовля
0
Читати далі
СБУ пропонує «спалити» ФСБшників
0
Читати далі
Псевдоподружжя рівнянина та донеччанки намагалися перетнути кордон
0
Читати далі