Що робити у випадку наявних надлишкових коштів на рахунках "Рівнеобленерго"?

Що робити у випадку наявних надлишкових коштів на рахунках
0
Що робити у випадку наявних надлишкових коштів на рахунках "Рівнеобленерго"?

Як відомо, згідно з Законом України «Про ринок електричної енергії» з 1 січня 2019 року обленерго в Україні у звичному вигляді вже не існують – вони виконують лише функцію розподілу електроенергії, постачанням займаються окремі компанії. У кожному регіоні Держава обирає постачальника електроенергії побутовим та малим непобутовим споживачам, який називається Постачальником універсальної послуги. На Рівненщині – це ТОВ «Рівненська обласна енергопостачальна компанія».

«Рівнеобленерго» та «РОЕК» – це дві незалежні компанії – з різними ліцензіями, функціями, бухгалтерським обліком та рахунками.

ТОВ «РОЕК» не є правонаступником ПрАТ «Рівнеобленерго», тому кошти від однієї компанії іншій не можуть бути перераховані автоматично. Так само, як і борги перед «Рівнеобленерго» не перейшли до ТОВ «РОЕК». Крім того, «Рівнеобленерго» хоч і не провадить з 1 січня діяльності з постачання електроенергії, все ж продовжує займатися її розподілом, тобто, договори, укладені зі споживачами залишаються актуальними, люди продовжують залишатися клієнтами «Рівнеобленерго». Також, кожен споживач, сплативши кошти на рахунки «Рівнеобленерго» отримав квитанцію, яка є свідченням того, що саме він є власником цих грошових коштів і без його згоди ми не можемо цими грішми розпоряджатися. Тому і просимо від споживачів письмової заяви на перерахунок коштів.

 Бланк заяви

Заяву необхідно заповнити, підписати і:

  • залишити у абонвідділі районів електричних мереж або
  • надіслати на адресу: 33013, м. Рівне, вул. Кн.Володимира,71 або
  • надіслати фотокопію документа на електронну пошту Contact@roe.vsei.ua

Необхідно зазначити, вказаної заяви буде достатньо у випадку, якщо оплату за спожиту електроенергію у 2019 році було здійснено на рахунки оператора системи розподілу «Рівнеобленерго», а не ТОВ «РОЕК».

За наявності переплати на особовому рахунку споживача в ПрАТ «Рівнеобленерго» станом на 01.01.2019 р., вона буде переведена на особовий рахунок у ТОВ «РОЕК» після подання відповідної заяви та акту-звірки коштів, що підписуватиметься споживачем та представником ПрАТ «Рівнеобленерго» у районах електричних мереж.

Автоматично кошти будуть перераховані у випадку, якщо вони помилково були сплачені ПрАТ «Рівнеобленерго». Тобто, якщо споживач, здійснюючи оплату за спожиту у 2019 році електроенергію вказав особові рахунки «РОЕК», а кошти перерахував на розрахунковий рахунок «Рівнеобленерго».

Просимо споживачів бути уважними при розрахунку за спожиту у 2019 році електроенергію і вказувати розрахунковий та особовий рахунки у ТОВ «РОЕК» (вони відображені у квитанціях, отриманих у лютому).

За додатковою інформацією варто звертатися до кол-центру ПрАТ «Рівнеобленерго» за телефонами: (0362) 694298, (0362) 694279, (067) 6204411, (050) 4904411, (093) 3204411.

Наголошуємо: термінів складання заяв не перерахунок немає, їх можна написати і наступного місяця.

Будьте певні: ваші кошти не зникнуть і будуть перераховані!

0
i-серфінг # Рівне # Рівнеобленерго # РОЕК
Найцікавіші матеріали
Городоцька громада Рівненщини стала партнером прифронтової Юнаківської ТГ
0
Читати далі
Представники Рівненщини взяли участь у Конгресі місцевих та регіональних влад при Президентові України
0
Читати далі
На Рівненщині під час обшуків виявили незаконне виготовлення й збут фальсифікату
0
Читати далі
Жоден лідер у світі не має права вести переговори з путіним без України: Зеленський
0
Читати далі
Депутати підтримали законопроєкт про множинне громадянство. Що це?
0
Читати далі
Онлайн-відстрочка через «Резерв+» буде недоступна до кінця грудня для студентів
0
Читати далі
Нетверезий водій спричинив ДТП, у якій травмувалося немовля
0
Читати далі
СБУ пропонує «спалити» ФСБшників
0
Читати далі
Псевдоподружжя рівнянина та донеччанки намагалися перетнути кордон
0
Читати далі