"Рівнеобленерго" розширює свої канали спілкування з клієнтами!
067 620-44-11 – для абонентів Київстар;
050 490-44-11 – для абонентів Vodafone;
093 320-44-11 – для абонентів Lifecell.
Також діючими залишаються телефонні номери стаціонарного зв’язку 0362 69-42-98 та 69-42-79.
Кол-центр "Рівнеобленерго" працює цілодобово і без вихідних. Щодня оператори приймають у середньому півтори тисячі телефонних дзвінків. Найпоширеніші звернення стосуються аварійних відключень, уточнення стану рахунку та передачі показників лічильника.
Нагадуємо, усі ці питання можна швидко і у автоматичному режимі з’ясувати також за допомогою групи "Рівнеобленерго" у Viber, яка запрацювала у жовтні.
Крім того, показники лічильника можна передати за допомогою:
- Онлайн-сервісу "Особистий кабінет споживача" на веб-сайті ПрАТ "Рівнеобленерго" roe.vsei.ua
- Sms-повідомлення на номер (067) 239-54-30
- Звернення до абонентського відділу відповідного району електричних мереж
- Електронної пошти pokaz@roe.vsei.ua, Contact@roe.vsei.ua .
У жовтні 2018 року фахівець ПрАТ "Рівнеобленерго" почав приймати споживачів у Центрі надання адміністративних послуг у Рівному. Лише за перших три дні роботи сюди звернулося 122 рівнянина. Більшість з них – 78 осіб - за укладанням договору про користування електричною енергією.
"Рівнеобленерго" і в подальшому докладатиме максимум зусиль для налагодження комунікації зі споживачами та забезпечення їхнього комфорту!