Замість черги – вайбер: нововведення від "Рівнегазу"

Замість черги – вайбер: нововведення від
0
Замість черги – вайбер: нововведення від "Рівнегазу"

ПАТ "Рівнегаз" розширює канали спілкування із своїми клієнтами: запроваджує новий сервіс передачі показань газового лічильника - Viber 7104 ua. Споживачі природного газу тепер можуть передати показання лічильника за допомогою чат-боту 7104ua у месенджері Viber.

Для реєстрації потрібно відсканувати QR-код через месенджер, ввести особовий рахунок (розпочинається з 110), суму останньої оплати або номер лічильника. Зареєструватись можна за допомогою детальної інструкції - https://viber.104.ua

«Для налагодження комунікації з клієнтами, наша компанія впродовж останніх трьох років впроваджує онлайн-сервіси.  Головною їхньою перевагою  є швидке дистанційне обслуговування споживачів без відвідування офісів. Серед доступних онлайн-сервісів для наших клієнтів є: Особистий кабінет, IVR, мобільний додаток 104 Mobile, Контакт-центр, СМС на короткий номер 7104, а тепер Viber», - каже начальник управління клієнтського сервісу ПАТ «Рівнегаз» Володимир Новосад.

В газорозподільній компанії нагадують, що передавати показання свого лічильника газу потрібно з першого по п’яте число кожного місяця.

0
i-серфінг # Рівне # Рівнегаз # Показники лічильника
Найцікавіші матеріали
У Рівненському районі в ДТП загинув пішохід
0
Читати далі
Незаконну вирубку дерев виявили на Рівненщині
0
Читати далі
Нова гімназія в Рівному: запрошують у колектив креативних керівників гуртків та педагогів
0
Читати далі
В ДТП біля Рівного загинув водій
0
Читати далі
Військовим можуть обмежити доступ до азартних ігор
0
Читати далі
«Вікіпедія» назвала найпопулярніші статті 2025 року
0
Читати далі
У Дубно поліцейські встановлюють особу, яка намагалася підпалити будинок місцевого жителя
0
Читати далі
6 медалей здобула команда Рівненщини на Іграх Ветеранів-2025
0
Читати далі
СБУ викрила чергову «схему для ухилесів» на Рівненщині
0
Читати далі